Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی مصطفوی روز پنج‌شنبه در نخستین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان افزود: دشمنان در حال ترویج ناامیدی در جامعه هستند و این امر وظیفه شورای اطلاع‌رسانی دولت را سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه باید عملکرد دولت در تمامی زمینه‌ها در جامعه منعکس شود تا مردم از عملکردها دقیق و شفاف مسوولان مطلع شوند اضافه کرد: مردم با وجود فشارهای اقتصادی بازهم جلو سواستفاده دشمن را گرفته و مقابل آنها ایستادگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و عملکرد دولت است و باید از این فرصت به نحو موثری استفاده کرد.

وی افزود: باید از تمامی مناسبت‌ها برای بازتاب عملکمرد مسوولان نظام بهره لازم را برد تا مردم بدانند دولت بصورت شبانه‌روزی در تلاش برای آبادانی کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مسوولان استانی موظف هستند تا در دفاتر رسانه ملی و رسانه‌های استان و خبرگزاری‌ها حضور یافته و از عملکرد حوزه خود اطلاعات دقیقی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

«مصطفوی» بیان کرد: این امر موجب اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق از طرح‌های در دست اجرای دولت می‌شود و صحت اخبار نیز مورد تایید قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: اعضای کمیته‌های چهارگانه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی باید مشخص شود تا هر کمیته به وظایف خود عمل کرده و نتیجه را در اختیار دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی قرار دهند.

وی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم استان باید بدانند که طی امسال، چهار درصد میزان بیکاری در این استان کاهش یافته و اطلاع‌رسانی این امر نیازمند مشارکت همه‌جانبه رسانه‌هاست.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت:  اطلاع‌رسانی بموقع و شفاف، سیاست‌گذاری دقیق و جذب اطمینان به سیستم اطلاع‌رسانی از جمله اهداف شورای اطلاع‌رسانی است.

در ادامه این جلسه مقرر شد اعضای کمیته‌های چهارگانه شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی طی هفته‌های آینده مشخص شود و اعضا با وظایف خود آشنا شوند.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۹۹۱۸/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی انقلاب اسلامی جامعه شبانه روزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان صبح امروز در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان با اشاره به اینکه اجرای قانون جوانی جمعیت تکلیف قانونی دستگاه‌های متولی است، افزود: ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با جدیت بر اجرای قوانین این حوزه نظارت داشته و تصمیمات براساس اولویت‌های آذربایجان غربی در این حوزه اتخاذ خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اطلاع رسانی ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده برای جوانی جمعیت در جامعه، خاطرنشان کرد: دستگاه هایی، چون صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ...، با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین تولید محتوای مناسب و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مستمر برای جامعه هدف، برنامه جوانی جمعیت را در بین جوانان ترویج کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ضرورت فرهنگ سازی و تولید محتوا در حوزه ترویج جوانی جمعیت نیز اشاره کرده و افزود: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، از ظرفیت نخبگان و کارشناسان و دانشگاهیان و صاحب نظران برای اطلاع رسانی این مباحث به جامعه هدف استفاده شود.

معتمدیان با تاکید بر تولید محتوا توسط دستگاه‌های متولی جوانی جمعیت برای فضای مجازی، اضافه کرد: از ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی جهت ارتباط گیری صحیح با جامعه هدف استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین جوانی جمعیت در استان، گفت: از ظرفیت دانشگاهیان، روحانیون و نخبگان که به موضوع جوانی جمعیت اشراف دارند، روند تبیین سیاست‌های نظام و دولت سیزدهم در این حوزه تبیین شده و زمینه گفتگو و اقناع سازی جامعه فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر آگاه سازی جامعه از ظرفیت‌های قانون جوانی جمعیت، افزود: ظرفیت‌های قانونی برای ارائه تسهیلات تشویقی از قبیل ارائه زمین، مسکن و تسهیلات بانکی، به جامعه هدف جوانی جمعیت اطلاع رسانی شده تا واجدین شرایط بتوانند از این موارد تشویقی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند