Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

فریبرز محمودزاده در نشست خبری امروز (پنجشبه) خود در محل سازمان لیگ فوتبال اظهار داشت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مواضع خود را درباره باشگاه‌های بدهکار اعلام کرده بودند و باشگاه‌ها در بدنه حقوقی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و در کمیته‌های استیناف و انضباطی، پرونده‌هایی داشتند. در همین رابطه جلسات خوبی در فدراسیون فوتبال برگزار شد که تا این لحظه اکثر باشگاه‌ها، بخشی از مشکلات حقوقی را حل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همه‌ی باشگاه‌ها نتوانستند تمام کارت‌های بازی برای بازیکنان جدید خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: بخشی از قرادادها به ثبت نرسیده و کارت‌های بازی صادر نشده است، اما با توجه به ضمانت‌های بانکی که باشگاه‌ها در اختیار دو کمیته مربوطه (انضباطی و تعیین وضعیت) و سازمان لیگ قرار دادند، به همان مقدار، کارت بازی بازیکنان خود را دریافت کردند. با این حال برخی باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس، تراکتور، سایپا، شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان توانستند مشکلات خود را کاملاً حل کنند و سه تیم پیکان، سپاهان و ذوب‌آهن هم از ابتدای فصل مشکلی نداشتند.

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره باشگاه‌های بدهکاری که مشکل خود را حل نکردند، گفت: باشگاه‌هایی چون صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی، استقلال، نساجی، ماشین‌سازی و شهر خودرو با ارائه تضامین مربوطه، کارت بازی بخشی از بازیکنان خود را دریافت کردند. امیدواریم هفته‌های بعدی این مشکل برطرف شود.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است کارت بازی برخی بازیکنان استقلال صادر نشود، تصریح کرد: ممکن است کارت بازی بازیکنان جدید این تیم تا بازی فردا (ماشین‌سازی) صادر شود. ما، سازمان لیگ و سایر نهادها تا پاسی از شب حضور داریم و مشکلی بابت حضور ما نیست. این بستگی به قدم‌هایی دارد که باشگاه‌ها باید بردارند. باشگاه استقلال تضامین حقوقی و مالی را ارائه کرده است و توانسته کارت بازی پنج تا شش بازیکن جدید خود را دریافت کند.

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره بازیکنان استقلال که کارت بازی آنها صادر شده است، خاطرنشان کرد: کارت بازی دیاباته، رضاوند، دشتی و چند بازیکن دیگر صادر شده است. سیاوش یزدانی محروم است و کارت بازی او صادر نشده. فتحی در مکاتبه رسمی که با ما داشته، قول داده است که این مشکل را در هفته‌های آتی حل کند که امیدوارم مشکل سایر بازیکنان حل شود. این موضوع توسط رئیس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال رصد می‌شود و اگر مشکلات حل نشود، کارت بازی تمام بازیکنان جدید استقلال صادر نخواهد شد.

محمودزاده درباره حضور بهرام رضاییان در سازمان لیگ برای حل مشکل بازیکنان جدید پارس جنوبی جم اظهار داشت: باشگاه پارس جنوبی مانند باشگاه شهر خودرو، تنها یک پرونده حقوقی قطعی دارد که با توجه به تضمین مالی ارائه شده به سازمان لیگ و فدراسیون، مشکلی بابت صدور کارت بازی بازیکنان جدید خود ندارند. مدیران پارس جنوبی قول دادند بدهی خود را تا هفته آینده پرداخت کنند.

وی درباره اینکه در روز تعطیل هم در سازمان لیگ حضور دارد، گفت: ما تا ساعت 1:30 بامداد امروز (پنجشنبه) برای حل مشکلات باشگاه‌ها در سازمان لیگ حضور داریم. امروز و فردا در سازمان لیگ هستیم و امیدواریم مشکل باشگاه‌ها حل شود.

رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ درباره بی‌نظمی باشگاه‌ها و موکول کردن حل مشکلات به دقیقه 90 خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سازمان لیگ و رسانه‌ها موضوع حل مشکل بدهی باشگاه‌ها را مطرح کردند، برخی باشگاه‌ها ما را اذیت کردند. کار از دقیقه 90 هم گذشته و به وقت‌های اضافه رسیده است.

وی با گلایه از عدم پیگیری مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان برای حل مشکل خود گفت: با وجود تماس‌های صورت گرفته با هیئت فوتبال استان خوزستان، مدیران نفت تا این لحظه برای حل مشکل این باشگاه نیامدند و برای ارائه تضمین‌های مالی به منظور صدور کارت بازی بازیکنان جدید خود مکاتبه رسمی نکرده‌اند. با این شرایط چه انتظاری از سازمان لیگ دارند؟ برخی باشگاه‌ها به موقع اقدام کردند و برخی هم مشکل حقوقی داشتند، اما نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان قدیمی خود اقدام کردند و کارت بازی گرفتند. برخی باشگاه‌ها هم دقیقه 90 آمدند که این جای تعجب دارد. این بی‌نظمی شما خبرنگاران را هم آزار می‌دهد و نمی‌دانم چه زمانی حل می‌شود.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است نفت مسجدسلیمان از مسابقات لیگ برتر حذف شود یا خیر، عنوان کرد: تأکید رؤسای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر این است که  بر مدار قانونی حرکت کنیم و تا پاسی از شب و فردا هم منتظر دوستان می‌مانیم. حذف تیم یا نتایج بازی‌ها در اختیار کمیته انضباطی است. انتظار می‌رود جلوی این بی‌نظمی گرفته شود و امیدواریم این مشکلات در آینده به حداقل برسد.

منبع: وانا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد

دانشگاه تگزاس در آستین هم از روز گذشته شاهد حضور صدها دانشجو و استاد بود. تجمعی که از آن فریادهای حمایت از فلسطین به گوش می رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره، در حال حاضر جریان اصلی حاکم بر دانشگاه‌های آمریکا در ایالات مختلف، اعتراض علیه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه است. تجمعاتی که از هفته پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در حال گسترش است. 

دانشگاه تگزاس در آستین هم از روز گذشته به محل این اعتراضات تبدیل شده و صدها دانشجو و استاد این دانشگاه در دفاع از فلسطین تظاهرات کرده‌اند. 

تظاهراتی که با دخالت پلیس همراه بود و منجر به دستگیری‌ ۳۹ نفر تا حدود ساعت ۹ دیشب شد. 

وب سایت خبری fox۷، اعلام کرد یکی از عکاسان آنها روز گذشته توسط پلیس دستگیر و بازداشت شده است. 

دانشجویان معترض از دانشگاه خواستند که کمک به تولید سلاح را متوقف کند. 

این تظاهرات که توسط کمیته همبستگی فلسطین در آستین سازماندهی شده است، نشان دهنده آخرین موج تظاهرات طرفدار فلسطین در سراسر دانشگاه‌ها در آمریکا است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر هم به جمع حامیان فلسطین اضافه شد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»