Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی و یکم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 

 

 

0572...0917: من از روستاهای آستان هرمزگان هستم که تا هنوز در خانه کپری زندگی می کنم از شهرستان جاسک تا روستای ما200کیلومتر جاده خاکی هست و  3 سال است که وام مسکن درخواست کردیم و پروند تکمیل کردایم با بهانه ها قست ما واریز نمی کند چاره چی هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید به جواب. 

 

9251...0938: اما نماینده های گیلان هم جلوی این تغییر کاربری ها رو که نمیگیرن . نماینده  آستانه و لاهیجان اصلا براشون مهم نیست  حالا که آقای رئیسی داره خلاف کارا می اندازه زندان بهترین وقت برای گوشمالی دادن به این آدم هاست. 

 

7432...0919: حتی شهرداری و نظام مهندسی مبلغ هنگفتی از ما طلب کرده اند و چوب لای چرخ می گذارند به این دلیل از شما طلب یاری داریم تا پیگیری این موضوع شوید با تشکر از طرف متقاضیان آپارتمان های علوم پزشکی که ۱۲۰۰خانوار هستند به دعوت شما.

 

3992...0991: سلام مسئولان هر روز برای اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان وعده می دهند ولی هیچ عملی نمی کنند. لطفا پیگیری کنید.

 

9228...0913: سلام فروشگاه رفاه مرداد۹۷ با تبلیغات وسیع شروع به توزیع کارتهایی کرد که به ازای هر۸۵۰۰۰ تومان خرید یک برچسب به مشتری میداد برای تکمیل کارت باید دو میلیون هزینه میشد با این امید که بدون قرعه کشی جوایز نفیس برای مشتری ارسال شود تا حالا هیچ خبری از جایزه نشده سرمیلیون ها نفرکلاه رفته لطفا پیگیری فرمایید. سپاسگزارم از کرمان.

 

7542...0913: سلام کمی هم به فکر فرهنگیان باشید مطالبات و پاداش سال گذشته هنوز داده نشده(به دعوت شما).

 

7723...0905: باسلام. لطفا اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان را پیگیری کنید واقعا دیگه مسئولان بیخیال مشکلات معلمان شدند. واقعا متاسفیم برای جامعه ای که هیچ کس به فکر معلمان نیست.

 

7900...0915: دادگاه ها به جاى حل مشكل زن و شوهر بيشتر آنها را به جان هم انداخته، بلكه وكلا و عريضه نويسان هم كم نياورده براى امرارمعاش خودشان،به اختلاف ها دامن زده آموزش هاى لازم جهت طلاق را به طرفين می دهند.

 

.. .. ...0938: باسلام. از روستای سرریگ دولاب 100کیلومتری شهرستان قشم، ما صیاد هستیم، چند قاچاقچی در ساحل دریا به مدت 2 ساله که فقط از ساعت3شب تا 5 صبح مشغول سوخت قاچاق هستن، ما امنیت نداریم. آنها چند نفر در جاده اصلی و نرسیده به این روستا گماشته اند و به محض ورود ماموران انتظامی به آنها اطلاع می دهند و آنها جمع می کنند و از آنجا می روند. هیچ کاری از دست ما بر نمی یاد که در این خصوص چاره اندیشی مسئولین را می طلبد. استدعا دارم پیگیری کنید.

 

9056...0936: سلام لطفا فکری به حال ما ایثارگران و جانبازان کمک معیشت بگیر بکنید وقتی در این اشفته بازار ما از جائی درآمد نداریم کمک معیشتی چه معنای دارد با 600 هزار تومان آیا می شود زندگی کرد هیچ درآمدی نداریم و به سختی زندگی می کنیم لطف کنید از مسئولین پیگیری کنید ممنون.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با رصد اطلاعاتی یک انبار دپو سوخت قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

او با اشاره به کشف یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع از انبار مزبور، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی ۲ دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سرهنگ جوانمرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، می گوید: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم