Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی ، به مناسبت هفته دولت، ۹ طرح آب و خاک و دامپروری شامل چهارطرح آبیاری تحت فشار، یک طرح مرمت قنات، یک طرح کانال بتنی، یک استخر دو منظوره پرورش ماهی، یک واحد تولیدی کود آلی و یک واحد مرغداری با هزینه کرد اعتبار ۷۴ میلیارد ریال که قریب ۳۵۴۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، درشهرستان‌های انار و رفسنجان به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با افتتاح طرح‌های آبیاری تحت فشار ۳۱۶ هکتار باغات شهرستان رفسنجان مجهز به سیستم نوین آبیاری می‌شوند و این طرح‌ها با هزینه کرد اعتباری بیش از ۴۷ میلیارد ریال که ۲۸ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده اند.

 در شهرستان رفسنجان  هم یک استخر ذخیره دو منظوره کشاورزی در سطح ۲ هزهر و ۵۰۰ مترمربع با هزینه کرد ۱۳ میلیارد ریال که ۱۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد و این استخر ذخیره قابلیت پرورش ماهی را دارد.

از جمله طرح‌های صنایع تبدیلی که در این هفته به بهره برداری می‌رسد، یک واحد تولید کود آلی با ظرفیت ۸ هزار و ۵۰۰ تن سالانه و هزینه کرد ۸ میلیارد ریال که با افتتاح این طرح ۱۰ شغل بطور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

از دیگر طرح‌های افتتاحی آب و خاک، یک طرح مرمت قنات در شهرستان انار با هزینه کرد اعتبار کل ۴۰۰ میلیون ریال که ۳۶۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک باب کانال در شهرستان انار به طول ۶ کیلومتر با هزینه کرد اعتبار کل ۴ هزار و ۱۸۵ میلیون ریال که ۳ هزار و ۶۴۵ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است دراین هفته به بهره برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ی

طرح های هفته دولت در شهرستان های کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب با حضور رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در آئین بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب گفت: یکی از این فضا‌های آموزشی مدرسه ۶ کلاسه شهید بهشتی روستای چاه اسماعیل با زیربنای ۴۲۰ مترمربع است که برای ساخت آن ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این فضای آموزشی ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند افزود: مدرسه ۶ کلاسه روستای باغ ملک نیز با زیربنای ۳۲۵ مترمربع و هزینه ۹۰ میلیارد ریال ساخته شده است و ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند شدند.

باوقار زعیمی عنوان کرد: سالن چندمنظوره روستای تالار شهرستان میناب نیز با زیربنای ۷۰۴ متر مربع و با هزینه ساخت ۸۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با بیان اینکه امروز ساخت دو مدرسه ۱۵ کلاسه میناب و ۶ کلاسه روستای شَمجُو این شهرستان نیز آغاز شد اظهارکرد: مدرسه دکتر حسابی ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای دو هزار و ۱۶۴ مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی در ادامه افزود: با بهره برداری از این فضای آموزشی ۳۷۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد برخورار می‌شوند.

باوقار زعیمی در پایان گفت: مدرسه ۶ کلاسه روستای شَمجُو نیز ازمحل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی با زیربنای ۴۹۶ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۱۵۰ دانش آموز از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان این دو مدرسه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از مصوبه رئیس جمهور
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد