Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@10:12:31 GMT

هدیه مقام معظم رهبری به زوج های نیازمند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۲۸۰

هدیه مقام معظم رهبری به زوج های نیازمند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سید الشهدا اصفهان گفت: در راستای محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان، محرومان و امنیت پایدار در جامعه، جهیزیه شامل ۱۲ قلم از کالا‌های ضروری و اصلی زندگی همچون یخچال، گاز، فرش، ظروف آشپزخانه، جاروبرقی، پتو، پنکه و بخاری به زوج‌های جوان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار استکی با اشاره به اینکه نیمی از هزینه این ۳۰ جهیزیه از هدایای مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان است و بخش دیگر را هم خیران نیکوکار و مهربان اصفهان تامین کرده اند افزود: این تعداد جهیزیه ۱۲ قلمی در اختیار نواحی بسیج شهرستان‌ها قرار گرفت تا به دست نیازمندان و محرومان در روستا‌های کم برخوردار و کویری استان قرار بگیرد.

او گفت: همچنین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید پنج هزار و ۲۲۰ بسته غذایی و لوازم التحریر دانش آموزی هم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/م

  جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یادمان «نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری(مدظله) به دانشگاه امام علی علیه السلام» که حاصل همکاری چند نهاد فرهنگی با مسئولان دانشگاه افسری امام علی علیه السلام در طول یک‌سال است، به پاس زنده نگهداشتن مقام شامخ شهدا، در ایستگاه مترو امام علی علیه السلام که همجوار با دانشگاه افسری امام علی علیه السلام است طراحی و تولید شده است.

نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری به پاس رشادت‌های شهدا و نقش بی بدیل ۱۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صیانت از مرزهای اعتقادی و حریم اهل بیت(ع) به این دانشگاه است.

اجرای ویژه «یگان موزیک دانشگاه»، «پخش نماهنگ از اقدامات و مراحل اجرای یادمان، سخنرانی فرمانده دانشگاه از جمله بخش‌های دیگر این برنامه است.

آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»، با حضور مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان و به همت و طراحی مدیریت فرهنگی هنری مترو و با مشارکت دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره برداری مترو روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • عفو رهبری برای محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه
  • موافقت رهبر انقلاب با آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان
  • آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری