Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، فاتح ۳ دوره اخیر لیگ برتر، آغازگر فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاهی خواهد بود این تیم ساعت ۱۹:۱۰ به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

این مسابقه تکرار بازی هفته آخر فصل گذشته است که پرسپولیس با غلبه بر طلایی پوشان پارس قهرمان لیگ شد از آن روز تا این مسابقه، اتفاق بزرگی برای سرخپوشان افتاد و برانکو ایوانکوویچ که معمار موفقیت‌های سالیان اخیر پرسپولیس بود از این تیم جدا شد و گابریل کالدرون سرمربی نام آشنای آرژانتینی هدایت مدافع عنوان قهرمانی را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها این پرسپولیس نبود که در کادر فنی دچار تغییر شد و پارس جنوبی که در ۲ فصل حضور در لیگ برتر، مهدی تارتار را به عنوان سرمربی خود می‌دید از این فصل با فراز کمالوند همکاری می‌کند. کمالوند در لیگ برتر ۸ بار مغلوب پرسپولیس شده است و از هیچ تیمی بیش از پرسپولیس شکست نخورده است.

کمالوند در ۵ تقابل اخیر برابر پرسپولیس بازنده بوده است. پارس جنوبی در ۴ تقابل با پرسپولیس، ۳ بار شکست خورده و یک نوبت به تساوی رسیده است و هیچ وقت موفق به بسته نگه داشتن دروازه‎اش نشده است.

پرسپولیس و پارس جنوبی در فصل نقل و انتقالات عملکرد متفاوتی داشتند. پرسپولیس که موفق‌ترین تیم ۴ فصل اخیر لیگ بوده، ترکیب فصل گذشته خود را تا حد زیادی حفظ کرده است و تعدادی از بازیکنان خوب فصول گذشته این تیم نظیر وحید امیری به جمع سرخپوشان بازگشته‌اند.

اما پارس جنوبی شاهد تغییرات زیادی در فهرست بازیکنان خود بود. این تیم با جذب ۱۷ بازیکن رکورددار لیگ نوزدهم محسوب می‌شود.

یکی از معروفترین بازیکنانی که به عضویت پارس جنوبی درآمد فرناندو دخسوس است. این دروازه‌بان که عملکرد درخشانی در مدت حضور در ایران داشته از هیچ تیمی بیشتر از پرسپولیس گل دریافت نکرده (۱۱ گل) و هیچ وقت برابر پرسپولیس موفق به کلین‌شیت نشده است.

پرسپولیس در ۱۲ فصل اخیر، لیگ را با شکست شروع نکرده است و به دنبال حفظ این رکورد خوب خود است. سرخپوشان در این دیدار، علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت و کمال کامیابی‌نیا به خاطر مصدومیت غایب خواهند بود.

انتهای پیام/م

 افتتاحیه با تقابل پرسپولیس - پارس‌جم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار جامعه سالم را ارزشمند عنوان کرد و گفت: هر فرد نسبت به سلامت جسمی و روحی اش مسئول است بنابراین در این خصوص مشارکت جمعی نیاز است تا جامعه سالم بیش از پیش ایجاد شود.

طالبی افزود: ارائه توصیه‌های پزشکی و بهداشتی در جامعه ضروری است و آگاهی مردم از آن در کاهش بیماری‌ها موثر است.

موسوی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: کارشناسان حوزه بهداشت و درمان برای ارتقا سلامت جامعه، هدف پیشگیری از بیماری را در دستور کار دارد و در این زمینه پیشرو است.

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی