Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی اظهار داشت: اولا قاطعانه اعلام می کنم که این رفتار ها در شروع فصل جدید مغایر با همه زحمت هایی است که برای آرامش فضای فوتبال و آغاز یک لیگ پر شور و سالم می باشد. ثانیا با توجه به تاکید و اعلام قبلی، رکن قضایی فدراسیون فوتبال مصمم است با اجرای ظرفیت کامل مقررات انضباطی با هر نوع رفتاری که خلاف مقررات تلقی می شود، برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سوم اینکه اگر چه بیانیه دو باشگاه شاید در نوع خود متضمن کلمات معمولی و متعارف باشد، ولی چون این بیانیه ها با تشویش اذهان عمومی و جهت دهی به طرفداران دو تیم بزرگ پایتخت می تواند موجب نا آرامی و التهاب در سکوها شود و تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس را علیه یکدیگر تحریک کند، لذا ضمن ابلاغ اخطاریه برای مقامات صادر کننده بیانیه، اعلام می شود که در اولین فرصت ممکن باید جهت پاسخگویی به این رفتار خود درکمیته انضباطی حاضر شوند.

وی ادامه داد: البته از مدیریت دو باشگاه بزرگ پایتخت درخواست می کنم که با ارشاد مجموعه تحت نظارت خود و جلوگیری از هرگونه رفتارهای تحریک آمیز که منجر به التهاب در بین هواداران می شود، چنانچه در خصوص رفتارهای دیگران و یا هرگونه تخلف و رفتار غیر ورزشی اعتراض دارند، فقط از طریق انعکاس مقامات مسئول، اقدام کنند.

حسن زاده در پایان گفت: انشالله که در روز آغازین لیگ برتر با همت مدیران محترم 16 باشگاه و عوامل و دست اندرکاران و همچنین هواداران پرشور، شاهد شکوفایی و طراوت لازم در مسابقات باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمیته انضباطی فوتبال استقلال استقلال و پرسپولیس پایتخت رسانه فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دعوت از بازیکن پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.

 به گزارش گروه ورشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛  دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

دیگر خبرها

  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها