Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@06:24:44 GMT

آخرین اخبار از فدراسیون والیبال

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۲۹۵

 ایگور کولاکوویچ بعد از اولین جلسه تمرینی تیم والیبال بزرگسالان ایران گفت: ما از امروز دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی را شروع کردیم. سه هفته برای مسابقات آسیایی فرصت داریم. تمرینات خود را با بازیکنانی شروع کردیم که در انتخابی المپیک حضور داشتند. همچنین اسفندیار را هم به اردوی تیم ملی دعوت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای سال لیستی ۲۵ نفره را اعلام کردیم و می‌توانیم بعضی بازیکنان را تغییر دهیم.

اخبار ورزشی- وی افزود: باید بعد از این مسابقات در جام جهانی ژاپن حاضر شویم که فاصله این دو تورنمنت خیلی به هم نزدیک است. موفقیت در هر دوی رقابت‌ها برای ما مهم است. بعد از آن هم برای مسابقات انتخابی المپیک باید رقابت کنیم که آن مسابقات هم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. اولویت ما همان‌طور که قبلا گفته بودم، صعود به المپیک است. جام‌جهانی ژاپن برای ما یک چالش است، چون بهترین تیم‌های دنیا در آن حاضر هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان با ابراز خرسندی از حضور سعید رضایی در جمع ملی‌پوشان گفت: خیلی خوشحالم که سعید رضایی امروز کنار ما بود و به تیم ما ملحق شد. برای من سلامتی اعضای تیم از هر چیزی مهم‌تر است و همه ما در کنار هم برای رسیدن به موفقیت، همدل هستیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی المپیک تیم ملی جام جهانی والیبال فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

مائوریسیو موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) وارد تهران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مائوریسیو موتا پائز، نهم اسفندماه سال 1402 برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2024 با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌هاتیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

این مربی برزیلی – فرانسوی،   ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند.

پائز از ساعت 11 صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه 18 فروردین با حضور 16 بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه 28 فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های 2024 آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو، بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

لیگ ملت‌های 2024 از اول خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس، حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم