Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: براثر وقوع نزاع دسته جمعی و تیراندازی با اسلحه شکاری در این شهرستان سه نفر مجروح شدند.

‌به گزارش ایسنا‌ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین دهقان‌پور با تاکید بر اینکه در این نزاع هیچ گونه قتلی رخ نداده است، بیان کرد: این نزاع شب گذشته در روستای بشنیج از توابع بخش مرکزی نیشابور رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی و تیر اندازی در روستای بشنیج به فوریت‌های پلیسی 110 بلافاصله عوامل گشت کلانتری 12 به محل اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی نیشابور عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری 12 در محل مشخص شد، 8 نفر با 6 دستگاه خودرو سواری به علت اختلافات قبلی به وسیله سلاح سرد با یکدیگر درگیر می‎شوند و یکی از طرفین با اسلحه شکاری به سمت مغازه‌ای تیراندازی می‎کند که در این تیراندازی ضمن شکستن شیشه مغازه، سه نفر را مجروح کرده و از محل متواری می‌شود.

دهقان‌پور افزود: این سه مجروح به بیمارستان منتقل شدند و با دستور فرماندهی انتظامی شهرستان و پیگیری مقام قضایی تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد.

دهقان‌پور بیان کرد: با تلاش پلیس و همکاری شهروندان در کمتر از 2 ساعت 3 متهم دیگر این پرونده در یکی از روستاهای دیگر بخش مرکزی(ده شیخ) شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ضمن بازرسی از خانه یکی از متهمان و کشف یک قبضه اسلحه شکاری و فشنگ مربوطه از 4 دستگاه خودرو متهمان پس از توقیف و بازرسی انواع سلاح سرد کشف شده است.

دهقان‌پور عنوان کرد: تاکنون 4 تن از نزاع کنندگان دستگیر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

نجات ۹ نفر در ارتفاعات آبگرم خلیل‌آباد

در حادثه دیگری که شب گذشته به وقوع پیوست رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کاشمر از دسترسی به ۳ خانواده گرفتار در ارتفاعات آبگرم خلیل‌آباد خبر داد.

احمد رضاپور به خبرنگار ایسنا گفت: پس از دریافت خبر گمشدگی ۳ خانواده در ارتفاعات آبگرم خلیل‌آباد بلافاصله یک تیم کوهستان این جمعیت به محل حادثه حرکت کردند.

وی اظهار کرد: پس از تلاش خستگی ناپذیر  ۴ساعته تیم کوهستان و دسترسی به خانواده‌ها عملیات نجات را انجام داده و ۹ نفر را تا حاشیه جاده همراهی کردند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نزاع دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان 50 ميلياردی طلاجات دستگیر شدند

 جام جم آنلاین اصفهان؛ سرهنگ هادی کيان مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس بیان داشت: سال گذشته در پي سرقت بيش از 5 ميليارد تومان طلا از منزل يکي از شهروندان در يکي از محلات شاهين شهر موضوع  شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: در نتيجه تحقيقات تخصصي کارآگاهان پليس آگاهي و جمع آوري سرنخ هاي موجود در کمتر از چند روز سارقان که 2 نفر از افراد سابقه دار شهرستان بودند شناسايي و مشخص شد متهمان پس از سرقت از اين شهرستان به مکاني نا معلوم متواري شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و ميمه تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي که در صدد دستگيري متهمان متواري بودند با اشراف اطلاعاتي خود از حضور دوباره سارقان در شاهين شهر و اختفاء آنها در يک پاتوق بزهکارانه در يکي از محلات اين شهر مطلع و صبح امروز پس از هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي هر 2 متهم را به همراه 5 فرد بزهکار ديگر دستگيرکردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائی بر عزم جدي پليس در برخورد با سارقان و مخلان امنيت عمومي تأکید و از شهروندان خواست با رعايت هشدار هاي انتظامي، فرصت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات از طریق تماس با شماره 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • جنایت دختر ۱۱ساله در مزون خانگی
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد
  • سارقان 50 ميلياردی طلاجات دستگیر شدند
  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • (ویدئو) نبش گورهای دسته جمعی در خان‌یونس
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان