Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا پورشمس گفت: چهارشنبه شب سی‌ام مرداد، ساعت ۱۹:۵۰ به دنبال اعلام واژگونی موتورسیکلت در منطقه پهلوان کشی تنگستان (به گفته اهالی: کوه موسوم به کلاتک) آمبولانس اورژانس ۱۱۵ چغادک به محل حادثه، اعزام شد.

او افزود: پس از نقطه زنی و یافتن محل قرار گرفتن مصدوم، به علت سخت گذر بودن مسیر، تاریکی هوا، گرما و وجود بیابانی به مساحت چهار کیلومترمربع، عملیات جستجوی بیمار چند ساعت به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان اورژانس بوشهر ادامه داد: بعد از پیدا کردن مصدوم سی ساله که در ناحیه هر دو دست و هر دو پا شکستگی داشت،  به سرعت اقدام‌های اورژانسی شامل وصل سرم، تزریق مسکن، ثابت نگهداشتن نواحی آسیب دیده انجام گرفت و سپس مصدوم  با هشیاری کامل به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اعزام شد.

پورشمس با اشاره به خطرهای این ماموریت بیان کرد: نیروهای اورژانس ساعت ۲:۴۵ بامداد پنجشنبه سی و یکم مرداد به پایگاه اورژانس بازگشتند.

او گفت: شرایط و ساعت وقوع حادثه به گونه‌ای بود که امکان پشتیبانی هوایی و حتی زمینی میسر نبود.

معاون سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر از همکاری تیم اعزامی هلال احمر و اعلام آمادگی بسیج منطقه  برای همکاری تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

امداد رسانی ۷ ساعته به مصدوم تصادفی در منطقه‌ای سخت گذر در تنگستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس امداد و نجات حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • پیکر فرد غرق‌شده در سیل دشتیاری پیدا شد
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال