Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:45:09 GMT

واکنش گریزمان به ادعای ترس او از بازگشت نیمار

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۳۲۴

واکنش گریزمان به ادعای ترس او از بازگشت نیمار

رادیو مونته کارلو روز گذشته ادعایی مطرح کرده بود در مورد ترس گریزمان از احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا که با واکنش ستاره فرانسوی روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار هفته هاست به سوژه داغ نقل و انتقالات بدل شده است و البته هنوز مشخص نیست مقصد بعدی او چه تیمی خواهد بود. در بارسلونا معتقدند که پی اس جی به هیچ عنوان نیمار را به این باشگاه نخواهد داد و او در نهایت به رئال خواهد رفت اما در هر صورت تا 11 روز دیگر(پایان نقل و انتقالات) احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رادیو مونته کارلو روز گذشته ادعا کرده بود که آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی جدید بارسا از این بیم دارد که نیمار به بارسا برگردد؛ چرا که معتقد است در این صورت دقایق کمتری به وی بازی خواهد رسید. در بارسلونا روی مثلث مسی، سوارز و نیمار حساب بیشتری باز می کنند و گریزمان احتمالا نیمکت نشین خواهد شد.

 

مهاجم سابق اتلتیکو اما در واکنش به این ادعا در حساب رسمی خود در توئیتر نوشت:« عه! از کجا این را می دانید؟»

 

 

 

بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جست‌وجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما دیروزروزنامه موندو دیپورتیوو خبر داد که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

در همین رابطه امروز تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسلونا، که سه سال پیش نامزد ریاست باشگاه نیز شده بود، به مارکا گفت :«ببینید، به نظر می رسد ژاوی قصد ماندن دارد ولی این کار دیگر کمی سخت و پیچیده شده است. اینکه نظر او نسبت به چند ماه پیش تغییر کرده، به خاطر نتایج فصل بارسلوناست. ژاوی تصور می کرد خبر استعفایش باعث کاهش فشارها و موفقیت تیم در پایان فصل می شود ولی  در عمل بارسا به جامی دست پیدا نخواهد کرد. ژاوی نمی خواهد مثل یک بازنده بارسا را ترک کند. او نشستی با لاپورتا خواهد داشت و برای ماندن شرط و شروط مهمی نیز دارد. معتقدم همین شروط باعث خواهند شد ماندنی شدن او دشوار شود.»

دیگر خبرها

  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس