Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین جشنواره ملی پسته ایران ـ دامغان با برگزاری آئین افتتاحیه کار خود را در مهد طلای سبز ایران آغاز کرد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، دبیر ششمین جشنواره ملی پسته ایران ـ دامغان در آیین افتتاحیه این جشنواره که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، میهمانان داخلی و خارجی، کارشناسان و محققان بخش کشاورزی و بهره برداران این عرصه بالاخص تولیدکنندگان پسته در محل سالن همایشهای دانشگاه دامغان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این جشنواره از 31 مرداد تا پنج شهریور ماه در دیار کهن و هفت هزارساله دامغان فرصت مناسبی برای معرفی بیش از پیش توانمندی های این شهرستان در بخش کشاورزی گردشگری، صنعت و معدن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

رضا زارع زاده خاطرنشان کرد: با توجه به دستاوردهای این جشنواره در سالهای گذشته از جمله ثبت نام و برند پسته دامغان در فهرست سازمان جهانی مالکیت فکری، توانمندسازی بیش از پیش علمی و مهارتی بهره برداران بخش کشاورزی و باغداران پسته و گشودن راه های جدیدی برای عرضه بهتر و بیشتر طلای سبز تولید دامغان از مهمترین اهداف ششمین جشنواره ملی پسته ایران- دامغان است.

ششمین جشنواره ملی پسته در دامغان برگزار می‌شوداختتامیه پنجمین جشنواره ملی پسته ایران ـ دامغان به روایت تصویر‌افتتاحیه پنجمین جشنواره ملی پسته "ایران- دامغان" به روایت تصاویر

رئیس شورای اسلامی شهر دامغان همچنین از برپایی نمایشگاه جانبی جشنواره ملی پسته دامغان خبر داد و گفت: این نمایشگاه که از 29 مرداد ماه کار خود را آغاز نموده است، مشتمل بر 120 غرفه عرضه محصولات و ماشین آلات کشاورزی و باغداری صنایع دستی و مواد غذایی به ویژه مواد غذایی تولید شده از پسته می باشد که هر روزه از ساعت 18 الی 24 در محل سالن بحران شهرداری دامغان پذیرای علاقه مندان است.

وی کمک به افزایش صادرات پسته مرغوب دامغان، افزایش و بهینه نمودن صنایع بسته‌بندی و فرآوری این محصول ارزشمند و تلاش در راستای کاهش تر فروشی پسته با هدف افزایش درآمد باغداران و تلاشگران تولید این محصول ارزآور را از دیگر اهداف مهم ششمین جشنواره ملی پسته ایران- دامغان برشمرد و افزود: حضور سفرای کشورهای خارجی در پنج جشنواره گذشته و حضور سفیر کشور ساحل عاج تاماکولو واتارا ظرفیت مطلوبی برای معرفی بیش از پیش پسته مرغوب دامغان به عنوان مرغوب ترین پسته جهان در بازارهای بین المللی است.

دبیر ششمین جشنواره ملی پسته ایران- دامغان با اشاره به سفر چهارمین قطار گردشگری ایران به دامغان از تمامی هموطنان و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ کهن این دیار و جاذبه های طبیعی فراوان آن برای سفر به دامغان و حضور در برنامه های متنوع جشنواره ملی پسته دعوت کرد و گفت: این قطار با همکاری شرکت رجاء فردا اول شهریورماه با ظرفیت 300 مسافر از تهران به سمت دامغان حرکت می کند و علاقمندان می توانند بلیط این سفر خاطره انگیز را از بیش از یک هزار و 500 آژانس مسافرتی کشور تهیه کنند.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ولیچر از چهار روز دیگر در تهران برگزار می شود.

حکیم منصوری و سعید حیدری از مازندران جزو نفرات دعوت شده به ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال برای اعزام به مسابقات کسب شانس مجدد سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

این اردو با شرکت ۸ بازیکن زیر نظر محمدرضا دستیار و بهروز سلطانی سرمربی و مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برپا خواهد شد.

ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با سرپرستی احمد شکری یازدهم تا هفدهم فروردین در اردوگاه تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • مصرف ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر