Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید خانواده موستانگ شرکت فورد یکی از مطرح‌ترین خودروهای اسپرت در جهان محسوب می‌شود که از سال ۱۹۶۵ ساخت آن آغاز شده و تاکنون طی ۶ نسل ادامه پیدا کرده است. این خودرو محبوب نسخه‌های متنوعی دارد که بعضا از پلتفرمی یکسان اما مشخصات‌فنی متفاوتی بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جدید‌ترین موستانگ‌های شرکت فورد مدل GT350R است که برای سال ۲۰۲۰ آماده عرضه خواهد شد، این خودرو که به‌تازگی معرفی شده، از نظر فناوری، شباهت زیادی به موستانگ GT500 دارد و درواقع فناوری‌های به‌کار رفته در این مدل را، وام گرفته است. شلبی GT350R قطعا جذاب‌ترین محصول فورد در سال آینده نخواهد بود اما برخی ویژگی‌های بالارده آن می‌تواند نظر خریداران را به خود جلب کند.

موستانگ شلبی GT350R، با قدرت و هوشمند

مدل ۲۰۲۰ موستانگ شلبی GT350R به سیستم تعلیق با طراحی هندسی جدید تجهیز شده است، همچنین دیگر بخش‌های تازه طراحی شده شامل اهرم فرمان، تنظیمات فرمان الکتریکی و اتصال چرخ‌ها می‌شود. در قسمت بیرونی خریداران می‌توانند دو رنگ سبز یشمی و نارنجی سیر را برای این خودرو سفارش دهند تا جذابیت موستانگ علاوه بر صدای غرش موتور، به‌رنگ‌های اسپرت بدنه نیز انتقال پیدا کند. اما رنگ‌های نقره‌ای براق و قرمز عنابی نیز در آینده به سفارشات اضافه خواهد شد. این مدل به جدیدترین نسخه سیستم ارتباطی FordPass نیز مجهز شده است که رانندگان به‌وسیله نصب نرم‌افزار آن بر روی تلفن هوشمند خود می‌توانند محل خودرو را پیداکرده، از راه دور موستانگ خود را قفل کنند یا وضعیت میزان سوخت و روغن موتور را بررسی نمایند.

مدل ۲۰۲۰ موستانگ شلبی GT350R از پیشرانه ۵.۲ لیتری ۸ سیلندر با میل‌لنگ مسطح استفاده می‌کند که صدای متفاوتی نسبت به دیگر مدل‌های موستانگ دارد. این پیشرانه ۵۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۸۲ نیوتن‌متر گشتاور دارد که ۸ هزار ۲۵۰ دور در دقیقه گردش می‌کند. گیربکس شش سرعته دستی تنها گزینه قابل انتخاب سیستم انتقال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی ۲۰ شرکت خودروسازی برتر در جهان +عکس

سیستم قدرت موستانگ شلبی GT350R نسبت به مدل GT500 تغییری نداشته اما برخی ویژگی‌های مسابقه‌ای، بدنه اصلاح شده، چرخ‌های فیبرکربنی، اسپلیتر جدید در جلو و طراحی تهاجمی‌تر بال عقب، از موارد اضافه شده به این خودرو محسوب می‌شود. خریدارانی که به قدرت بیشتری علاقه دارند، می‌توانند از دیگر مدل موستانگ یعنی شلبی GT500 استفاده کنند که تا چندی دیگر عرضه آن آغاز می‌شود، این مدل با پیشرانه ۵.۲ لیتری سوپرشارژ ۸ سیلندر، ۷۶۰ اسب‌بخار نیرو و ۸۴۷ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

 انتهای پیام/

معرفی فورد موستانگ جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری خودرو فورد موستانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های افراد پر انرژی

شما معمولا افراد دور و بر خود را چگونه ارزیابی می‌کنید و چطور به ان‌ها برچسب می‌زنید معیار شما برای سنجش افراد چیست؟
افرادی که می‌شناسید و در طول روز با ان‌ها در ارتباط هستید چه نوع انرژی‌هایی دارند
آیا برای شما پیش آمده که بعد از ملاقات و گفتگو با این افراد احساس کنید انرژی خوبی دارید
و یا از گفتگو با آن‌ها چیزی آموخته باشید
و یا برای شروع انجام کاری انگیزه نداشتید، ولی زمانی که با دوستی ملاقات کردید و با او صحبت کردید نگاه شما تغییر کرده متحول شده باشید؟

برای این که متوجه شویم آدم‌های اطراف ما از چه نوع انرژی‌هایی برخوردار هستند و این که، سطح انرژی آن‌ها چگونه است می‌توانیم از بازخورد‌های خودمان بهتر تشخیص دهیم

در واقع انتظاری که ما از دیگران داریم این است که در کنارشان حال خوبی را تجربه کنیم و حضور آن‌ها نه تنها آرامش ما را سلب نکند بلکه کمک کند حس بهتر و خوشایندی را تجربه کنیم

می‌دانید که تاثیر انرژی از یکدیگر به صورت متقابل است
اگر بخواهید از خودتان سوال کنید که نقش شما در تاثیر گزاری در مقابل دیگران چیست چه چیزی می‌گویید و چه نظری دارید
آیا من در ارتباطات بین فردی قادر هستم کمک موثری برای ایجاد انگیزه دیگران باشم آیا می‌توانم نگاه زیبا و موثر داشته باشم آیا زیبایی‌های جهان هستی را به وضوح دیده و آن را درک می‌کنم

آیا قادر به درک زیبایی‌های خلقت و کائنات هستم
و از این همه زیبایی‌ها به وجد آمده خدا را ستایش می‌کنم
آیا در هنگام صحبت کردن و سخن گفتن نگاه امیدوار و مثبت دارم

اگر شما دنیا را این چنین می‌بینید بر خود ببالید و بدانید که شما هم قادر هستید منبع انرژی، شور و عشق و آرامش برای اطرافیان خود باشید
افرادی که مرتب از روزگار گلایه و شکایت می‌کنند چطور می‌توانند سبب انگیزه و آرامش برای دیگران باشند ۰ در مقابل اگر توان ایجاد حس خوب و تقویت امید به زندگی را داشته باشیم به وظیفه خود عمل کرده ایم پس در این صورت از خودتان راضی و خرسند باشید.


افرادی که پر از انرژی‌های مثبت و خوب هستند هم برای خودشان و هم برای دیگران احساس خوشایندی ایجاد می‌کنند وقتی در کنارشان هستیم متوجه گذر زمان نمی‌شویم و لحظات را به خوبی سپری می‌کنیم، زیرا آن‌ها زندگی را راحت می‌گیرند سبک بال هستند و همین احساس را به اطرافیان خود هم منتقل می‌کنند.

به یاد داشته باشید همچنان که عملکرد دیگران را بررسی می‌کنید لازم است خودتان را هم بررسی کرده محک بزنید اصلا از اطرافیان و دوستان در مورد خودتان سوال کنید یک ارزیابی از وضعیت خلقی خودتان می‌تواند پلی باشد به سمت تحول پس اقدام کنید پویا باشید و تا می‌توانید مانند ادم‌های پر انرژی اطراف خود باشید و با حضور سرشار از انرژی‌های خوب و مثبت دیگران را خوشحال کنید و حتی خوب بودن را الگو کنید اطمینان داشته باشید کار سختی نیست با کمی تمرین و اصلاحات شما نیز فرد موثر و تاثیر گزاری برای دیگران خواهید شد خوش اخلاقی خوش رفتاری و خوش خلقی شما زبان زد دیگران خواهد شد.


ویژگی‌های افراد انرژی مثبت


_ افراد خوش انرژی در ارتباطات معمولا لبخند به لب دارند

_ موضوع صحبت را با شوخی شروع می‌کنند و با شوخی تمام می‌کنند

_ به دنبال گلایه کردن از دیگران نیستند واگر شکایت هم داشته باشند در قالب مزاح انتقال می‌دهند

_ معمولا برای لحظه، لحظه زندگی احترام قائل هستند

_ هر کجا خوشی و شادمانی هست حاضر هستند

_ از حداقل‌ها حداکثر بهره را می‌برند

_ آدم‌های راحتی هستند

_ بی تکلف هستند با حداقل انتظارات

_ بعد از خداحافظی با آن‌ها، احساس خوبی با ما همراه می‌شود

_ اعتماد به نفس خوبی دارند و دیگران را تضعیف نمی‌کنند

_ در حضور آن‌ها غم و افسردگی معنایی ندارد

_ به دنبال سرزنش و نصیحت کردن و تحقیر دیگران نیستند

_ معمولا به دنبال مرور و یادآوری خاطرات خوش هستند

_ آزردگی خاطر ایجاد نمی‌کنند
در کنار آن‌ها اثری از خشم و عصبانیت نیست

_ آن‌ها دیگران را همانطور که هستند می‌پذیرند و از تحقیر دیگران پرهیز می‌کنند

_ از بودن با آن‌ها احساس خوشایندی می‌کنیم

_ آنان در لحظه زندگی می‌کنند و به آن لبخند می‌زنند

شما چگونه هستید

موفق باشید
فرنگیس نجارزاده کارشناس ارشد روانشناسی

دیگر خبرها

  • انواع درب ساختمان
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • ویژگی‌های افراد پر انرژی
  • آنچه ابن سینا می‌تواند در مورد هوش مصنوعی به ما بیاموزد
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو