Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@12:49:42 GMT

ثبت ملی فطیر سنتی شهرستان بستان آباد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۳۸۸

ثبت ملی فطیر سنتی شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علی موسوی حسینی فرماندار بستان آباد در دومین جشنواره فطیر سنتی بستان آباد گفت: محصولات نانی این منطقه به کشور‌های ترکیه، آذربایجان، چین و حوزه خلیج فارس صادر می‌شود و کمک حال اقتصاد منطقه و کشور است.

او افزود: بستان آباد علاوه بر اینکه تمامی صنایع خود را سر پا نگه داشته در حوزه کامیونداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز با ۸۰۰۰ دستگاه کامیون سنگین حرفی برای گفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی از برگزاری جشنواره بزرگ خسته قاسم، شاعر وترانه سرای بستان آبادی در چند ماه آینده در بخش تیکمه داش خبر داد.

شهردار بستان آباد نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه فطیر سنتی بستان آباد از اکثر نقاط کشور و چندین کشور آسیایی و اروپایی مشتری دارد برگزاری جشنواره فطیر در این شهرستان می‌تواند به تولید، اشتغال و در آمد پایدار منجر گردد و محصولات نانی بستان آباد را بیش از پیش بشناساند.

شیفته بدر آذر اضافه کرد: به مناسبت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، سه پرروژه عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از پروژه‌های شهرداری به بهره برداری خواهد رسید.

او از ساخت پارک بزرگ بانوان در سال آینده در شهر بستان آباد خبر داد و گفت: اگر زمین مناسبی برای احداث پارک بانوان پیدا کنیم کار مطالعاتی آن را شروع و در سال آینده شروع به ساخت مجموعه بزرگ پارک با تمامی امکانات خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ش

فطیر سنتی شهرستان بستان آباد ثبت ملی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به همراه شماری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور شرکت می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، پاویون شرکت‌های عضو خانواده پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برپا می‌شود.

ششمین دوره این نمایشگاه از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی جمهوری اسلامی ایران است که در آن بیش از ۲ هزار بازرگان از ۱۰۰ کشور جهان برای حضور در آن دعوت شده‌اند.

پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت نیز به همراه تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، در سالن ۳۸B نمایشگاه میزبان بازرگانان، متخصصان و صادرکنندگان فعال در این حوزه خواهد بود.

از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان که در پاویون پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند می توان به شرکت  ارگ تجهیز پارسیان، شریف نانو پارس، پارس پرداز، پیک فرزانه پویا، پارت آریا نیرو پانیر، داتیس لیان آریا و تجارت اکسیر انرژی کیان اشاره کرد.

این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صادرات ایران می‌تواند زمینه را برای صادرات محصولات دانش‌بنیان و خدمات فنی-مهندسی در صنعت نفت و به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کند.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر