Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@17:33:53 GMT

افتتاح ۶۵ پروژه عمران شهری و روستایی در انزلی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۳۹۲

افتتاح ۶۵ پروژه عمران شهری و روستایی در انزلی

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حیدری آزاد روز پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  این پروژه ها با اعتبار ۷۱۸ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال به بهره برداری رسیده که از این تعداد ۱۴  پروژه درحوزه عمران روستایی و ۴۲ پروژه شهری است.

وی با اشاره به ایجاد ۱۱۸ فرصت شغلی در افتتاح پروژه های هفته دولت افزود: افتتاح همزمان ۲۳ پروژه توسعه شبکه برق، افتتاح همزمان سه پروژه آب و فاضلاب شهری، ۲۸ پروژه عمران شهری، بهره برداری از ساختمان آموزشی ۲۰ کلاسه آموزشکده فنی شهید خدادادی و افتتاح دو باب هتل از جمله پروژه های شهری قابل بهره برداری در هفته دولت امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: افتتاح مجتمع تولید جوجه یک روزه، افتتاح پروژه های توسعه شبکه برق روستایی و بهره برداری از آسفالت راه روستایی نیز از جمله پروژه های هفته دولت در روستاهای شهرستان بندرانزلی است و اینها غیر از پروژه هایی است که در منطقه آزاد انزلی افتتاح شده و به بهره برداری می رسند.
حیدری آزاد  تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با اهتمام کامل می کوشد تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه‌های گوناگون به موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری دست یافته و آینده بهتری را برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران اسلامی رقم بزند.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آب و فاضلاب ایران اسلامی برق شهری و روستایی مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان

وزارت احیا و انکشاف دهات می‌گوید، ۲۷۱ پروژه مختلف انکشافی به ارزش بیش از ۳۴۰ میلیون افغانی در ولایت پروان به بهره برداری سپرده شده است.

این وزارت اعلام کرد این پروژه ها در ولسوالی‌های جبل‌السراج و سیدخیل ولایت ‎پروان به بهره‌برداری سپرده شده است.

به گفته این وزارت، پروژه‌های تکمیل‌شده شامل احداث سرک‌های کانکریتی، جغل‌اندازی سرک‌های قریه‌‌ها، حفر چاه‌های آب آشامیدنی صحی، ساخت کانال‌های آب زراعتی، پل‌ها و دیوارهای محافظتی می‌شوند.

گفتنی است که در ماه های پسین روند ساخت پروژه های کوچک در کشور از سوی حکومت و موسسات روی دست گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال