Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:20:08 GMT

طرح زوج و فرد در تبریز اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۴۴۸

طرح زوج و فرد در تبریز اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، طرح زوج و فرد خودروها از روز شنبه دوم شهریور در محدوده مرکزی شهر تبریز اجرا می شود.

در این طرح ناوگان حمل و نقل عمومی بدون محدودیت می توانند در محدوده طرح زوج و فرد تردد کنند ولی خودروهای شخصی اجازه ورود به محدوده طرح را ندارند و باید زوج و فرد روزها رعایت شود.

این طرح در محدوده مرکزی کلانشهر تبریز توسط سازمان ترافیک شهرداری تبریز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4699118

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح زوج و فرد خودروها تبریز شهرداری تبریز بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم هفته دولت گرگان یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ماشین‌آلات راهسازی برای بازگشایی راه‌های نیکشهر

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر اظهار کرد: در پی تداوم فعالیت سامانه بارشی در سطح استان سیستان و بلوچستان و به ویژه شهرستان نیکشهر و جاری شدن سیلاب، منازل مردم در اکثر روستای آبگرفتگی و شاهد تخریب خانه های خشتی و گلی بودیم.

وی تصریح کرد: بارندگی‌ها منجر به طغیان رودخانه‌های فصلی آبگاه و کوچینک، تنگ سرحه، ملوران، شگیم، کشیک و داروکان، جس آهوران، گرگان، متسنگ، هنزم و زیردان شده و راه‌های ارتباطی روستاهای بخش مرکزی، بنت، دهستان‌های چاهان، توتان و مهمدان، هیچان، مخت و مهبان، بخش آهوران و به ویژه دهستان کهیری را قطع کرد.

وی بر آسفالت و استانداردسازی بیش از ۲ هزار کیلومتر راه خاکی، ساخت ابنیه فنی و آبنما و نصب تابلوی راهنمایی و رانندگی و ایمن سازی جاده ترانزیتی برای جلوگیری از ریزش کوه در محدوده تنگ سرحه و حدقل ۱۰ نقطه دیگر در محدوده نیکشهر تاکید کرد و گفت: همچنان پس از گذشت چند روز از وقوع سیلاب راه دسترسی بیش از ۱۰۰ روستا در نیکشهر کاملا مسدود و مردم برای تامین مایحتاج زندگی و یا انتقال بیماران با مشکل جدی مواجه هستند.

فرماندار نیکشهر بر اعزام بالگرد و ماشین آلات سنگین راهداری برای بازگشایی راهها و جبران خسارت سیل، ساخت پل و ابنیه فنی در تمام محورهای روستایی تاکید کرد و گفت: سیلاب در چندین نقطه از شهرستان به خطوط مخابراتی و خطوط انتقال برق آسیب وارد کرد که در حال حاضر بخش‌های بنت و حدود ۲۰ روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند.

حسنی گفت: به دلیل حجم بالای خسارت‌ها در حوزه راه، برق و مخابرات ، امدادرسانی به روستاها با مشکل مواجه شده است و در کانون‌های بحرانی امدادرسانی با بالگرد انجام می‌شود.

وی گفت: راه نیکشهر بنت نیازمند ساخت پل استاندارد در محدوده بلپیر بر روی رودخانه تنگ سرحه است و پل رودخانه گنگ در محدوده روستای هیتان هم نیازمند ساخت پل جدید است و حداقل بیش از ۵۰۰ دستگاه پل بزرک و کوچک در محدوده محورهای روستایی و فرعی و مورد نیاز است تا در زمان بارندگی ها با مشکلات جدید و مسدود شدن راهها مواجه نباشیم.

وی ادامه داد: در منطقه عشایری هنزم و زیردان دو نفر گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی‌جان آنها پیدا شده است.

وی از تهدید سیلاب برای بیش از ۳۰ روستا در بخش های مرکزی، آهوران و بنت خبر داد و گفت: سیل بند حفاظتی ۱۰ روستا از جمله ملوران در نیکشهر تخریب شده ‌و با تشدید بارش‌ها و یا سامانه جدید وضعیت این مناطق بحرانی خواهد شد.

شهرستان نیکشهر دارای ۳۳۵ روستا با جمعیت ۱۳۶ هزار نفر در قالب ۳۱ هزار خانوار، ۲۱۰ روستا دارای شورای اسلامی، ۱۷۴ روستا دارای دهیاری است و با وسعت ۱۲ هزار و ۸۵۰ کیلومترمربع در ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیسستان و بلوچستان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نیاز به ماشین‌آلات راهسازی برای بازگشایی راه‌های نیکشهر
  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی
  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان، شلیک پدافند بوده است
  • فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • سیل و بارندگی‌ و قطع ارتباط با ۷۳ روستا در قصرقند
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • گره‌گشایی از ترافیک تبریز با مسیرگشایی معابر
  • کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت