Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر جو پایدار طی امروز تا اواخر هفته در استان است.

همچنین احتمال وقوع باد نسبتا شدید و شدید در برخی نقاط جنوب استان به ویژه در شهرستان های اسفراین، جاجرم و سنخواست و گرد و خاک محلی به دلیل شرایط اقلیمی خشک منطقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برآوردهای هواشناسی وزش باد نسبتا شدید بین ۲۰ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت و باد شدید ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

این پیش بینی ها حاکی از این است وضعیت هوای این استان حداقل تا پنج روز آینده نسبتا پایدار باقی می ماند و از لحاظ دمایی نیز شرایط در مرکز استان در حدود ۳۲ تا ۳۳ درجه سانتی گراد خواهد بود.

به گزارش هواشناسی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی،   دمای هوای ۲۴ ساعت گذشته استان در بیشترین ساعات با ۳۵ درجه سانتی گراد مربوط به آشخانه و در کمترین ساعات مربوط به کوسه شیروان با ۱۰ درجه سانتی گراد بوده است.

بیشینه دمای شهرستان بجنورد نیز در این مدت ۳۳ و کمینه دما ۱۳ درجه سانتی گراد بوده است.

ط/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان گرم‌تر می‌شود

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است، گفت: این در حالی است که طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، از بعد از ظهر امروز گاهی اوقات شاهد وزش باد خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه از امروز شاهد پایدار شدن وضعیت جوی استان بوده و سامانه بارشی فعالی در استان پیش‌بینی نمی‌شود، تصریح کرد: وضعیت در طارم کمی متفاوت بوده و در حال حاضر شاهد مه‌آلود بودن مناطق کوهستانی این شهرستان و ابری بودن آسمان این منطقه هستیم.

رحمان نیا با اشاره به اینکه دمای هوای استان از اوایل هفته آینده رو به افزایش خواهد بود، خاطرنشان کرد: این وضعیت برای اکثر نقاط استان پیش‌بینی شده است، هر چند امروز شاهد کاهش محسوس دما در برخی مناطق استان بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه دمای فعلی شهر زنجان با ۲ درجه افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۱ درجه سانتی‌گراد رسیده است، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مناطق استان ثبت شد.

رحمان‌نیا اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۵ و ۱۵ درجه، ابهر ۸ و ۱۳ درجه، خرمدره ۷ و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار ۳ و ۱۱ درجه، سلطانیه ۳ و ۱۲ درجه و ماهنشان ۸ و ۲۱ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6087196

دیگر خبرها

  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت