Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید انصاری روز پنجشنبه در حاشیه جشنواره شهید رجایی در همدان در گفت و گو با ایرنا افزود: ثبت نام شرکت کنندگان و آگهی آزمون شهریور انجام و آزمون استخدامی در ماه نخست پاییز امسال برگزار می شود.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی کارهای خود را انجام داده و اعلام کنند که در چه شهری چه رشته شغلی را احتیاج دارند که در آگهی استخدامی منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در مورد طرح چابک سازی دولت نیز گفت: به تدریج با جایگزینی اتوماسیون اداری و سیستم های دولت الکترونیک، در جهت کم کردن تشکیلات دولت اقدام می شود.

انصاری با بیان اینکه خدمت باید به مردم ارایه شود اظهار داشت: هرچه در استقرار دولت الکترونیک پیش می رویم طرح چابک سازی دولت نیز اجرایی می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳ صادر شد.

متقاضیان می‌توانند نتایج آزمون را از طریق مراجعه به سایت سنجش از طریق آدرس https://register1.sanjesh.org/NoeEmpApKrnElem140301/ مشاهده کنند.

کد خبر 746868

دیگر خبرها

  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • چابک سازی سازمان غذا و دارو؛ هیچ کوتاهی قابل اغماض نیست
  • رشد صادرات فرآورده‌های سلامت محور/ چابک سازی سازمان غذا و دارو
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • فاز چهارم انتقال آب به خراسان جنوبی مهرماه آغاز می‌شود