Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی در حاشیه مراسم استقبال از اولین گروه حجاج خراسانی به خبرنگار ایرنا گفت: امروز در اولین پرواز بازگشت حاجیان که با پرواز شماره ۱۴۶۷ انجام شد  حدود ۲۸۰ نفر از جده به مشهد منتقل شدند. 
محمد باقر قاسم زاده افزود: حدود ۱۱ هزار زائر خراسانی حج تمتع در قالب ۷۹ کاروان از امروز تا ۱۷ شهریور ماه توسط شرکت هواپیمایی هما وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: فرودگاه مشهد آمادگی لازم برای بازگشت زائران حج را دارد و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است که استفاده حجاج و مستقبلان از مسیر پایانه پرواز های ورودی بین المللی به بزرگراه شهید کلانتری با هدف تسهیل در تردد، مدیریت ترافیک مبادی ورودی و خروجی، آماده سازی توقفگاه های خودرو، افزایش دستگاه ها و گیت های بازرسی، کاهش زمان ایستایی مسافران در گیت های بازرسی و افزایش حداکثری خدمات رفاهی از آن جمله است.
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: جانمایی تابلو های راهنما و بنرهای اطلاع رسانی در مسیر حجاج و پایانه پروازهای ورودی خارجی، افزایش ناوگان تاکسیرانی فرودگاه، افزایش چرخ دستی ها و آموزش کارکنان دست اندرکار از دیگر اقدامات در این زمینه است.

حجاج یاد شده در این مراسم مورد استقبال جمعی از مسئولین اجرایی استان از جمله معاون هماهنگی امور زیارت استانداری خراسان رضوی ، مدیرکل فرودگاه های این استان و فرماندار مشهد قرار گرفتند.

امسال ۱۱ هزار زائر از استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی در قالب ۷۹ کاروان از این فرودگاه عازم خانه خدا شدند.   

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌ شود.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ هزار نفر میهمان نوروزی در مدت ۲ روز با هواپیما وارد این استان شدند.

مهدی خسروی بنجار امروز چهارشنبه بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در روزهای ششم و هفت فروردین ماه امسال میزبان ۲هزار و ۱۷۸ نفر میهمان ورودی بودند.

وی افزود: در این ۲ روز تعداد ۴۵ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شده و تعداد چهار هزار و ۴۷۳ نفر مسافر اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: باعث افتخار و خوشحالی تمامی کارکنان فرودگاه‌های استان است که میزبان و خدمت رسان به هم‌میهنان در ایام نوروز هستند.

وی همچنین از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تهران - زاهدان - تهران خبر داد و گفت: با هدف خدمت رسانی به هموطنان در ایام نوروز و با پیگیری‌های به عمل آمده پرواز در مسیر تهران- زاهدان- تهران توسط هواپیمایی چابهارایر در روز یکشنبه برقرار شد.

خسروی افزود: پرواز چابهار ایر با شماره پرواز ۷۶۰۲ / ۷۶۰۳با هواپیمای از نوع MD۸۲ روز یکشنبه پنجم فروردین با برنامه خروج از مهرآباد ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه و زمان خروج از زاهدان ۲۰ برقرار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • تقریبا هیج شکایتی از هتل‌های مشهد در نوروز نداشته‌ایم/ ماندگاری زائر افزایش پیدا کرده است
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • انجام نیمی از پروازهای نوروز از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد
  • ترافیک در مسیر ورودی و خروجی مشهد پرحجم است