Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهبازی میزان اعتبار پروژه های دولت در سال گذشته را هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خواند و گفت: این میزان اعتبار به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای سال جاری رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست شورای اداری استانداری البرز که امروز (31 مرداد) در سالن شهداء دولت برگزار شد، گفت: رشد سرمایه گذاری در سطح استان زمینه ایجاد و رونق تولید و ارتقاء امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار البرز افزود: ارزش اعتباری پروژه های هفته دولت در سال گذشته هزار و 100 میلیارد تومان و در سال جاری این رقم به 2 هزار و 600 میلیارد تومان رسیده است.

 

وی با بیان این مطلب که رئیس جمهور، وفاق و همدلی را در به زانو درآوردن استکبار جهانی می داند، عنوان کرد: با اتحاد و همدلی در سال جاری انتخابات پرشور، سالم و بدون حاشیه های جانبی را تجربه می کنیم.

 

وی با اشاره به برپایی میز خدمت با هدف خدمات رسانی به مردم، بیان کرد: طرح چهره به چهره یکی از طرح های موفق برای خدمات رسانی به مردم است که ضمن آن اهداف دولت مبنی بر ایجاد وفاق و وحدت ملی اجرا می شود.

 

شهبازی به مقام شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و هفته دولت را زمینه تبیین جایگاه این دو شهید والامقام در بحث خدمت رسانی به مردم با هدف ایجاد عدالت اجتماعی خواند.

 

وی در خصوص طرح های اجرایی در زمینه پروژه های دولتی، مطرح کرد: عملیات اجرایی پست برق 400 کیلواتی در البرز به مناسبت هفته دولت همچنین رفع ممنوعیت شعاغ 120 متری از جمله برنامه هایی است که با هدف ایجاد رفاه عمومی مردم به انجام می رسد.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اهالی رسانه استان نیز با هدف امیدافزایی به جامعه و پرهیز از ایجاد یأس و ناامیدی در انعکاس هرچه بهتر عملکردها تلاش می کنند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد مساجد مسجد عید غدیر خم روزنامه غدیر اردبیل بیرجند شورای اداری استان البرز طرح های هفته دولت به مناسبت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرزین بهنام فر گفت: براین اساس در استان البرز رتبه هشتم کشور را در این زمینه کسب کردیم.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین الزامات شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بهبود فضای کسب و کار است که شاخص ها و مولفه های زیادی دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بنابراین در تلاش هستیم تا جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی، تسهیل گری و شفاف سازی هرچه بیشتر را در عرصه فضای کسب و کار داشته باشیم.

بهنام فر اضافه کرد: همچنین در سالجاری تمام برنامه ریزی ها صورت گرفته تا در جذب اعتبارات براساس جلساتی که با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز داشتیم این جذب به موقع انجام شود و پایان شهریورماه جاری مهلت زمانی لازم به شمارمی رود .

وی یاد آورشد: بنابراین مناقصه ها باید به موقع انجام  و استفاده از ظرفیت های مولد سازی در تمام زمینه به جد دنبال شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز در ادامه به اهمیت اجرای پروژه های مدرسه سازی اشاره کرد و افزود:  مشکلات مدارس را داریم حل می کنیم و اکنون برخی از مدارس مالک دیگری دارد به طوریکه  وراث آمده اند و ادعا درند که واگذار شود.

وی گفت: بنابراین  زمین های دیگری که شناسایی شده را در صددد هستیم برای این منظور معاوضه کنیم.

وی اضافه کرد: درسال جهش تولید با مشارکت مردم تمام برنامه ریزی ها و تلاش ها معطوف به تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد