Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: جهاددانشگاهی می تواند با احداث مرکز تخصصی دندانپزشکی در یک منطقه ویژه و یک چشم انداز صحیح زمینه‌های گردشگری سلامت را در استان بوشهر فراهم کند.

‌سعید کشمیری با حضور در دفتر‌ ایسنا منطقه بوشهر گفت:‌ مجموعه جهاددانشگاهی را به سبب استراتژی ها و نوع نگاه و حیطه فعالیت های این نهاد بسیار دوست دارم، چون خروجی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشور ما فرصتی برای از دست دادن نیست‌، همچنین جوانان بسیاری با مدرک و بدون مهارت داریم اما برنامه‌ای برای استفاده از تخصص این جوانان وجود ندارد.

وی با اشاره به معضل اشتغال و نرخ بیکاری در کشور اظهار کرد: اشتغال معلول است نه علت. در هر کشوری در یک بازه زمانی نیروی انسانی توانایی کار و فعالیت را دارد، ما الان در پنجره فرصت و کار قرار داریم و مجموعه جهاددانشگاهی می تواند با استفاده از فعالیت های کارآفرینانه و نوآورانه به برطرف کردن معضلات اقتصاد و اشتغال کمک نماید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر فرصت ها و ظرفیت های زیادی دارد و جهاددانشگاهی می تواند این ظرفیت ها را به کار گرفته و شرایط استفاده از فرصت های موجود را برای جوانان و نیروی جویای کار فراهم نماید.

کشمیری تاکید کرد: جاذبه های گردشگری، صنعت، فرصت ها و ظرفیت های سواحل و کرانه‌ای که با راه اندازی اتاق فکر متشکل از نخبگان و متخصصان می توان از تمام این فرصت‌ها در راستای توسعه و پیشرفت بهره گیری کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی و تعریف فرصت و راهکار خاطرنشان کرد: باید از فرصت های موجود برای ایجاد اشتغال استفاده شود، زیرا هر شغل باعث کاهش جرم می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت فوق العاده ی توریسم درمانی اظهار کرد: با توجه به پایین بودن قیمت ها و ظرفیت پزشکان، جهاددانشگاهی می تواند با احداث مرکز تخصصی دندانپزشکی در یک منطقه ویژه و سپس بیماریابی با یک چشم انداز صحیح زمینه‌های گردشگری سلامت را در استان بوشهر فراهم کند.

سعید کشمیری با بیان اینکه باید کمبودها احصاء شود، تصریح کرد: با توجه به ارزان بودن تولیدات داخلی، نیروی انسانی و پزشکان خوب، و نرخ پایین مصوب می توانیم در حوزه های درمانی فعالیت قابل توجهی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: استان بوشهر با داشتن مرکز بین المللی و تخصصی دندانپزشکی، تبدیل به یک هاب منطقه ای برای کشورهای همسایه باشیم و در کنار آن تورهای درمانی-تفریحی تعریف شود. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جاهایی که خودمان نتوانسته ایم کار کنیم؛ دوست داریم جهاددانشگاهی وارد شود، گفت: جهاددانشگاهی استان بوشهر می تواند آزمایشگاه ژنتیک و تشخیص طبی را به عنوان کمبودهای استان بوشهر راه‌اندازی نماید.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگري سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین بعد از ظهر پنج شنبه در نشست سفیر تاجیکستان در ایران با مسئولان استان بوشهر با اشاره به تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان گفت: با تشکیل کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان فرصت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و تبادل تجارب با کشور تاجیکستان فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن ظرفیت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر برای توسعه صنایع پتروشیمی برای سرمایه‌گذاران کشور تاجیکستان افزود: در استان بوشهر مواد مورد نیاز صنایع این کشور در عرصه پتروشیمی فراهم است.

وی قطب تولید محصولات پتروشیمی ایران را منطقه پارس جنوبی در عسلویه و کنگان دانست و تصریح کرد: مناطق ویژه اقتصادی در استان آمادگی همکاری برای سرمایه‌گذاری در عرصه ایجاد مجتمع‌های پتروشیمی و صنایع پایین دستی است.

کد خبر 6082079

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • تدوین سند ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • زمینه تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل قم فراهم شده است