Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:35:56 GMT

نزاع دسته‌جمعی با اسلحه شکاری سه مجروح بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۷۹۲

نزاع دسته‌جمعی با اسلحه شکاری سه مجروح بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین دهقان‌پور اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۷ دقیقه روز چهارشنبه ، یک فقره نزاع دسته جمعی و تیر اندازی در روستای بشنیج از توابع بخش مرکزی نیشابور به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام که بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری ۱۲ در محل مشخص شد که ۸ نفر با ۶ دستگاه خودرو سواری در روستای بشنیج، به علت اختلافات قبلی به وسیله سلاح سرد با یکدیگر درگیر و یکی از طرفین با اسلحه شکاری به سمت مغازه‌ای تیراندازی و ضمن شکستن شیشه مغازه، سه نفر را در این تیراندازی مجروح و از محل متواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور تصریح کرد: سه مجروح به بیمارستان منتقل و با دستور فرماندهی انتظامی شهرستان و پیگیری مقام قضایی، تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد.

سرهنگ دهقان‌پور خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس و همکاری شهروندان، در کمتر از ۲ ساعت، ۳ متهم دیگر این پرونده در یکی از روستاهای دیگر بخش مرکزی (ده شیخ) شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

وی در ادامه بیان کرد: در بازرسی از خانه یکی از متهمین، یک قبضه اسلحه شکاری و فشنگ مربوطه کشف شد. این در حالی است که ۴ دستگاه خودرو متهمان نیز توقیف و در بازرسی از این خودرو، انواع سلاح سرد کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور اضافه کرد: تاکنون ۴ تن از نزاع‌کنندگان دستگیر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری باقی متهمان ادامه دارد.

کد خبر 4699120

منبع: مهر

کلیدواژه: نیشابور نزاع خیابانی نیروی انتظامی بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم هفته دولت گرگان یاسوج عید سعید قربان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" اظهار‌داشت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، یکی از مصادیق بارز فساد اقتصادی در کشور است و مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کود‌های قاچاق را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.


این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!