Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: امروز همدان شاهد به راه افتادن نهضتی از کارآفرینان و کسانی است که برای خود اشتغالی و یا دریافت تسهیلات اشتغالزایی به ادارات مربوطه مراجعه می‌کنند. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بعد از ظهر امروز محمد علی پورمختار در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: شهید رجایی به عنوان الگو انتخاب شد چرا که همواره در کنار امام(ره) حضور داشته و سرباز ملت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت تسنیم از بانوی کارآفرینی که با 50000 سرمایه شروع کرد؛ اشتغال‌زایی بدون ادعا برای 1000 بانو143 میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال روستایی کهگیلویه و بویراحمد تخصیص نیافت108 زن سرپرست خانوار در خراسان جنوبی تسهیلات خوداشتغالی دریافت کردند

وی با بیان اینکه شهید رجایی خود را از مستضعفین و فقرا می‌دانست، افزود: ساده زیستی این مرد بزرگ مثال زدنی بود، الگویی که باید مورد توجه قرار گیرد تا جریان انقلاب اسلامی ادامه یابد.

نماینده مردم  بهار و کبودراهنگ در مجلس با  بیان اینکه بعد از چند سال سخت و عبور از تحریم ههای دشمنان در عرصه اقتصادی،توانستیم به آرامش نسبی در جامعه برسیم، گفت: امروز همدان شاهد به راه افتادن  نهضتی از کارآفرینان و کسانی است که برای خود اشتغالی و یا دریافت تسهیلات اشتغالزایی به ادارات مربوطه مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در روستاها و حواشی شهرها مراجعات فراوانی برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی داریم، ابراز کرد: در تمامی این فعالیت‌ها نقش زنان بیش از مردان است چرا که آنان علاقمند هستند در منازل خود دست به کار و تولید بزنند.

پورمختار با تاکید بر اینکه افرادی که برای ایجاد اشتغال در استان مراجعه می‌کنند نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند، ابراز کرد: این اشتیاق مردم برای حضور در عرصه تولید و اشتغال در پاسخ به ندای رهبر انقلاب مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی است، موضوعی که با حمایت همه جانبه دولت محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: ما باید از شرایط کنونی و اقبال عمومی مردم برای اشتغالزایی استفاده کنیم بنابراین مدیران از افرادی که برای ارائه طرح‌های اشتغالزایی مراجعه می‌کنند حمایت کنند، حتی افرادی که سرمایه‌های اندکی دارد چرا که در این صورت می‌توانیم همدان را به استانی برتر در عرصه تولید و اشتغال تبدیل کنیم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با اشاره به اینکه خوشبختانه زیرساخت‌های گردشگری در استان فراهم شده است، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود گردشگری در استان، کتابی در این باره تهیه شده است که نقشه راه مسئولان در عرصه گردشگری به شمار آمده و باید تمام کارها و برنامه‌ریزی‌ها بر اساس آن انجام شود.

 انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در سه شهرک صنعتی این جزیره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، مرتضی صابری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن بین‌المللی مرکز رشد برگزار شد، اظهار داشت: این شمار نیروی کار در 230 شرکت فعال در شهرک‌های فجر، تولا و کاوه منطقه آزاد قشم مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه صنعتی و معدنی در قشم و حمایت ویژه سازمان منطقه آزاد قشم از سرمایه‌گذاران در این جزیره، گفت: این منطقه دارای یک سایت هاب انرژی، یک سایت صنایع شیلاتی و سه شهرک صنعتی بزرگ است که حمایت‌ها و امتیارات ویژه‌ای برای فعالان سرمایه‌گذاری در این مراکز وجود دارد.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم یکی از مهمترین اولویت‌های کاری این واحد را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و گفت: در راستای رفع موانع تولید واحدهای تولیدی جزیره قشم، موفق به مصوبه‌ای برای حذف مالیات بر ارزش افزوده چند شرکت دانش‌بنیان در قشم شدیم که در زمینه تولید کود گیاهی از جلبک‌ها و ماهی‌های خشک فعالیت دارند.

صابری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته برای کاهش بروکراسی ادارای تصریح کرد: در همین راستا نیز پارسال با حذف دریافت اسناد اعتباری از سرمایه‌گذاران، موفق شدیم پروانه بهره‌برداری 5 شرکت فعال در شهرک صنعتی تولا که به دلایلی موفق به دریافت پروانه نشده بودند را صادر و آنها را به چرخه تولید و اشتغال جزیره بازگردانیم.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذارانی که با وجود دریافت زمین اما هنوز با گذشت سالهای بسیار اقدام به فعالیت نکرده‌اند، قراردادشان فسخ می‌شود، گفت: در همین راستا نیز بیش از 13 هکتار از زمین‌های واگذار شده در حوزه صنعت و معدن به 19 سرمایه‌گذار که با وجود گذشت بیش از دو دهه از واگذاری هنوز اقدامی انجام نداده بودند، فسخ شد.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • سه قلوهای رادکانی در انتظار حمایت مسئولان + فیلم
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان