Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:03:04 GMT

جام جهانی تکواندو| نماینده ایران حریفان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۲۹۴۰

جام جهانی تکواندو| نماینده ایران حریفان خود را شناخت

مراسم قرعه‌کشی مسابقات تکواندو جام جهانی ۲۰۱۹ در چین برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران حریفان خود را شناخت. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، مسابقات جام جهانی 2019 از فردا (جمعه - یکم شهریورماه) با حضور 97 تکواندوکار از 10 کشور در "ووشی" چین آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت

مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها دقایقی پیش انجام شد و بر همین اساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران در نخستین گام با قزاقستان مبارزه می‌کند و در صورت برتری به مصاف چین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین لطفی، امیرمحمد بخشی، سینا بهرامی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در ترکیب این تیم قرار دارند. هدایت این نفرات برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده و علی رضایی به عنوان مربی است.

همچنین در بخش مشترک (زنان و مردان) نیز ایران نماینده دارد که در اولین گام باید ساحل عاج را از پیش رو بردارد و در ادامه نیز با برنده دیدار روسیه یا آمریکا پیکار می‌کند.

عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان هستند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا 2 هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه می‌کنند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت می‌پردازند. مهرو کمرانی در بخش بانوان هدایت تیم را برعهده دارد.

تیم‌های اول و دوم (تیمی مشترک) مستقیما در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک 2020 – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

این رقابت‌ها 8G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب 80، 48 و 28.80 امتیاز تعلق می‌گیرد. همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان 20 هزار دلار، نایب قهرمان 10 هزار دلار و سوم نیز 5 هزاردلار اهدا می‌شود.

همچنین در بخش پومسه سیده معصومه حسینی، یاسمن فرخی، امیرسام درخشنده، محمدمهدی کرمی، سینا قزل احمد و محمدامین گماریان نمایندگان ایران هستند.

برنامه زمان بندی رقابت‌ها به شرح زیر است:

بخش مردان؛ روز شنبه - دوم شهریورماه - ساعت 8:30 تا 13 (به وقت تهران)

بخش مشترک؛ روز یکشنبه - سوم شهریورماه - ساعت 8:30 تا 13:30 (به وقت تهران)

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو منصوب شد

انتهای پیام/

R1351/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی، اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.   وی افزود: در این مسابقات بین‌المللی کوراش‌کارانی از کشور‌های روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران با هم به رقابت می‌پردازند.   دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو گفت: کوراش‌کاران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.   وی یادآور شد: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می شود. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.   این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین