Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین دوره مسابقات بین‌المللی سازمان شورین کمپو کاراته از روز قبل به مدت دو روز در ورزشگاه معتمدی در دو بخش بانوان و آقایان در حال پیگیری است.

اصغر جباری، مربی تیم ایران در این دوره از رقابت ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اولین دوره این مسابقات به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود و تمام تلاش ما این است که در کنار کسب مقام بهترین میزبانی را هم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بدون شک از نظر فنی مسابقات سطح بالایی دارد چرا که در رقابت‌های بین‌المللی همیشه تیم‌های محدودی اجازه  شرکت دارند بنابراین شاید از نظر کمیت تعداد کشورها پایین باشد ولی از نظر کیفیت شاهد مبارزه‌های خوبی خواهیم بود.

مهرداد رمضانی دیگر مربی ایران درباره کشورهای حاضر در این دوره از مسابقات به خبرنگار برنا گفت: استرالیا، اسپانیا، اوکراین، هند، روسیه، پاکستان، ارمنستان، ترکیه، عراق، مراکش و لبنان از جمله کشورهای حاضر در رقابت‌ها هستند. اصلی‌ترین رقبای ما از  کشور ژاپن است ولی با آمادگی که در کاراته کاهای خودمان می‌بینم قطعا نتایج قابل قبولی را از آنها خواهیم دید.

او درپایان درمورد مسابقات جهانی 2020 سبک شورین کمپو عنوان کرد: در واقع این مسابقات محک خوبی برای حضور در مسابقات جهانی است. مسابقات جهانی در هر رشته‌ای سطح بالاتری نسبت به سایر مسابقات دارد و در این زمان باقی مانده تلاش می‌کنیم زمینه حضور در این رقابت‌ها را کسب کنیم و با آمادگی کامل در سطح جهانی حاضر شویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا ایران روسیه عراق مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد