Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@05:27:27 GMT

نمایشگاه و فروشگاه تجسمی در ساوه‌ گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۰۶۲

نمایشگاه و فروشگاه تجسمی در ساوه‌ گشایش یافت

نمایشگاه و فروشگاه تجسمی امروز (پنجشنبه ۳۱مرداد) به مناسبت هفته دولت در ساوه‌ گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علی میرزایی»ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه گفت: هنرمندان در ارائه آثار هنری خود باید از منابع غنی اسلامی استفاده کنند و با هنر خود گناهان زبانی را به مردم یادآور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه با بیان اینکه هنر اسلامی وظیفه دارد به تربیت و تعالی انسان ها بپردازد نه این كه انسان را به رذالت و نگون بختی دچار كند افزود: هنرمند متعهد انقلابی تلاش می كند اندیشه‌ای زیبا را در فرم و قالبی زیبا و با بهره گیری از تكنیك به مخاطب انتقال دهد

 


وی تصریح کرد: به دلیل وجود پتانسیل فراوان و هنرمندان توانا و همچنین سابقه فرهنگی و هنری برپایی این نمایشگاه در حمایت از فرهنگ و هنر شهرستان و همچنین حمایت از هنرمندان در تولید آثار هنری تأثیر گذار است.
   

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندان مشارکت کننده در برگزاری نمایشگاه گفت: هنر در زندگی ما تأثیر می گذارد و مدت زمانی را که برای رصد کردن آثار هنری صرف می کنیم بسیار ارزشمند است چرا که رصد کردن این آثار هم حس خوبی در ما ایجاد می کند و هم درک ما را بالاتر می برد و همه اینها در نتیجه به رشد شخص ما منجر می شود.

 

 

حسین محمودی فر ‌افزود: بدون شک باید آحادجامعه با هنر و آثار هنری آشنا شده و آثار هنری را به محیط خانه  خود بکشانند که این امر موجب رونق تولید آثار هنری و حمایت از هنرمندان خواهد شد.

 

 

وی اظهار کرد: مسئولان سازمان های خصوصی و دولتی می بایست نگاه ویژه به هنر و آثار هنری داشته باشند و با خرید آثار هنری در تداوم جریان فرهنگی قدم بردارند.

 

 

محمودی فر تصریح کرد: دراین نمایشگاه 100 اثر از 35 هنرمند به نمایش گذاشته شده که علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت 8 الی14 و عصرها از ساعت 17 الی 20 از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

 


این نمایشگاه با حضور علی میرزایی معاون استاندار و فرماندار، رئیس و اعضاء شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان و هنرمندان در محل فرهنگسرای ارشاد افتتاح شد.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر روز جهانی مسجد عید غدیر خم مساجد غدیر مسجد روز جهانی مساجد اردبیل جشنواره طنین مسجد سومین جشنواره طنین مسجد نمایشگاه تجسمی طرح های هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، قرار است بیش از 5 هزار دانش آموز از این نمایشگاه بازدید کنند .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • آنچه که باید درباره شصتمین دوسالانه هنر ونیز بدانید از زبان امیر عبدالحسینی، کیوریتور ارشد پاویون جمهوری اسلامی ایران
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • استفاده از هنرمندان برای معرفی تاریخ در مناطق کم‌برخوردار