Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:12:43 GMT

حضور کاروان نذر آب در روستای درح سربیشه

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۰۶۸

حضور کاروان نذر آب در روستای درح سربیشه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  این کاروان شامل ۲۴ نفر از پزشکان متخصص به مردم خدمات تخصصی شامل دندان پزشک، داخلی، پزشک اطفال، زنان و زایمان، پزشک عمومی، چشم پزشک و روان پزشک هستند که خدمات بهداشتی و درمانی رایگان را به مردم بخش مرزی درح شهرستان سربیشه ارائه می‌کنند.

توزیع دارو به ارزش کلی ۳۰ میلیون تومان و همچنین توزیع بسته‌های امدادی و آب معدنی از دیگر برنامه‌های سه روزه کاروان سلامت در بخش مرزی درح بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان از روز سه شنبه هفته جاری در شهر مرزی درح حضور دارد.

انتهای پیام/ک

حضور کاروان سلامت اردبیل در شهر مرزی درح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشک هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۳ درصد سهمیه کود در آذربایجان‌غربی جذب شد

محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: پارسال بیش از ۸۳ درصد سهمیه کود استان به میزان ۹۸ هزار و ۸۹۰ تن کودیارانه‌ای شامل ۷۷ هزار و ۹۷۰ تن کود ازته، ۱۶ هزار و ۸۷۱ تن کود فسفاته و ۴ هزار و ۴۸ تن کود پتاسه جذب و توزیع شده است.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهمترین شرکت‌های زیر مجموعه وزارت جهادکشاورزی است که به‌عنوان نخستین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

مظلومی اضافه کرد: این شرکت تاکنون این وظیفه حساس خود را به بهترین نحو ممکن در سطح استان انجام داده و توانسته است تمامی کود‌های مورد نیاز بخش کشاورزی استان را به موقع تأمین نموده و در اختیار کشاورزان در اقصی نقاط استان قرار دهد و در خدمت رسانی به کشاورزان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • روستای کاروان قشم رکوردار بارش باران
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • پرداخت تسهیلات درمان به بیماران خاص و صعب العلاج
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳؛ پزشک عمومی ۱۲۶ و فوق تخصص ۲۴۱ هزار تومان
  • تعطیلی «پنجشنبه» شامل بانک‌ها خواهد شد؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل چه کسانی می‌شود؟ + جزئیات
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل چه کسانی میشود؟ + جزئیات
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد
  • بیش از ۸۳ درصد سهمیه کود در آذربایجان‌غربی جذب شد