Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،امیر هلاکویی سرپرست اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی اصفهان با اشاره به اینکه پس از سیل بهاره امسال، استان اصفهان به عنوان معین استان‌های خوزستان و لرستان انتخاب شد، اظهار داشت: پس از سیلاب بهاری برای همدردی با مردم آسیب دیده و تقویت فرهنگ همدلی، پویش موفق «بهار مهربانی» برگزار شد که بالغ بر هفت هزار اسباب بازی و کتاب به مناطق سیل زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: طرح «مهربانی در مهر» در ادامه پویش «بهار مهربانی» و در راستای تامین نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود که اصفهان نیز همچون همیشه در این طرح فعالانه حضور خواهد داشت.

سرپرست اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی اصفهان با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه از اولین سازمان‌هایی بود که در سیل بهاره در راستای کاهش آلام و آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل زده اقدام کرد، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان هم نهاد کتابخانه‌های کشور طرح «بهار مهربانی در بهار قرآن» را اجرا کرد و توزیع عادلانه اقلام جمع آوری شده در مناطق سیل زده انجام شد.

او تاکید کرد: همچنین نهاد کتابخانه‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق سیل زده توانست مسئولیت فرهنگی خود را به خوبی ایفا کند که اصفهان نیز در این زمینه نقش پررنگی داشت.

انتهای پیام/م

  اجرای طرح «مهربانی در مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: پروانه ساختمانی سال گذشته حدود ۱۶۰۰ میلیارد ریال از منابع بودجه این منطقه را تامین کرده است که حدود ۳۱ درصد از کل منابع درآمدی منطقه ۱۵ را شامل می‌شود.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر اصفهان بیش از دو میلیون نفر جمعیت دارد که از این میزان حدود ۱۴۰ هزار نفر معادل بیش از شش درصد کل جمعیت نصف‌جهان در منطقه ۱۵ ساکن هستند که با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی و هزینه‌های صدور پروانه در مسیر توسعه در سال‌های اخیر قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه مسئله اصلی در توسعه شهر، ساخت‌وساز است و در کنار آن تولید مسکن بر رونق حدود ۳۰۰ شغل اثر مستقیم دارد، شهرداری منطقه ۱۵ نیز هم راستا با سیاست‌های مدیریت شهری اصفهان برای تعالی این حوزه و صدور هر چه بیشتر پروانه ساختمانی فعالیت‌های قابل قبولی در این زمینه داشته است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به رونق ساخت‌وساز در این منطقه، سال ۱۴۰۲، ۵۸۷ مورد پروانه ساختمانی صادر شده که علاوه بر قرار گرفتن در جایگاه دوم در بین مناطق پانزده‌گانه کلان‌شهر اصفهان از این حیث، بیشترین تعداد صدور پروانه در شش‌سال اخیر در منطقه را داشته است.

نظری‌پور با بیان اینکه با صدور این میزان پروانه بالغ بر ۲۸۰ هزار متر مربع با کاربری‌های تجاری و مسکونی به شهروندان اعطا شده است، گفت: طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲ بیش از ۲۹۰۰ مورد پروانه ساختمانی در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت سامانه هوشمند توسعه شهری اصفهان (سرا ۱۰)، بخشی از مراحل صدور پروانه ساختمانی و سایر فعالیت‌های حوزه شهرسازی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود تا بتوانیم بیش از پیش شعار «در خانه پروانه بگیرید» را محقق کنیم.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: همواره توجه به رونق ساخت‌وساز در منطقه ۱۵ با سیاست‌گذاری در این حوزه و تلاش برای پاسخگویی هر چه سریع‌تر به ارباب‌رجوعان در دستور کار این منطقه بوده است.

وی ادامه داد: پروانه ساختمانی سال گذشته حدود ۱,۶۰۰ میلیارد ریال از منابع بودجه این منطقه را تأمین کرده است که حدود ۳۱ درصد از کل منابع درآمدی منطقه ۱۵ را شامل می‌شود.

کد خبر 745338

دیگر خبرها

  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • ۲۷۱ هکتارزمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان تامین شد
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود
  • مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان