Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@18:15:29 GMT

کاروان شادی غدیر ، تجلی ولایت در نایین

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۲۱۹

همزمان با عید سعید غدیرخم گروه تعزیه خوانی زین العباد ،با همکاری کانون بسیج هنرمندان ، پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی ،اداره اوقاف و امورخیریه و آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) و همراهی گروههای تعزیه شهرستان ، هیئتهای مذهبی ،روحانیت و آحاد مردم شهرستان نایین ، اقدام به برپائی کاروان شادی غدیر با عنوان تجلی ولایت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاروان که در غالب گروههای مدیحه ثرایی  ، همخوانی سادات ، موزیک و غافله نمادین حجه الوداع پیامبر  ، مسیر خیابان حضرت ولیعصر(عج) نائین تا آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) را با حضور گسترده مردمی با اجرای برنامه های متنوع و جذاب طی نمودند.

در ادامه برنامه ، روایتگری غدیر توسط مدرس حوزه علمیه ، حجت الاسلام والمسلمین حبیبی در صحن امامزاده سلطان سید علی (ع) نایین برگزار شد و در پایان مداحان اهل البیت ،کبیر زاده و علی بیگی در رسای مقام شامخ حضرت علی (ع) و عید سعید غدیر به مدیحه سرائی پرداختند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش

همشهری آنلاین - حوادث: تمام صورتش را خالکوبی کرده است. از دور دهانش گرفته تا چشم ها و بینی‌اش. حتی روی گوش هایش هم طرح‌های عجیب و غریب دیده می شود. اسمش میثم است معروف به سلطان. او فروشنده مخدر گل است و می‌گوید سیم کارتش مشتریان میلیاردی دارد اما حاضر به فروش آن نیست. گفت‌وگو با او را بخوانید.

مگر شماره‌ات چه ویژگی خاصی دارد که اینقدر قیمتش است؟

ارزش سیم کارت من به زنگ خورش است. از صبح که چشمانم را باز می کنم، گوشی ام مدام زنگ می خورد. تماس‌های پشت سر هم. مشتریان گل هستند. نه آن گلی که بوی خوب می دهد، مواد مخدر گل! (می خندد و ادامه می دهد) من ساقی ام؛ ساقی گل. آنقدر کارم گرفته که در روز بالای هزار نفر به من زنگ می زنند و سفارش گل می دهند. دیگر وقت سر خاراندن هم ندارم.

خودت هم مصرف می کنی؟

خیلی کم. هر ازگاهی. اما عاشق بوی آن هستم. روی کمرم طرح یک گل خالکوبی کرده ام. از بس که به گل علاقه دارم. برایتان عجیب است نه!؟

چه شد که وارد این کار شدی؟

چون دوست داشتم برای خودم کسی شوم. اگر فروشنده معروفی باشه، اسمت همه جا هست. از طرفی بقیه از تو حساب می‌برند. دست خودم نیست دلم می خواهد خیلی خفن باشم. حتی اگر ته ماجرا اعدام باشد، مثلا تبدیل شوم به سلطان گل! یا سلطان کوکائین. حرف‌هایم برایتان عجیب و خنده دار است، نه؟ اما خب طرز فکر من هم عجیب است. یک نفر دوست دارد دکتر، مهندس، بازیگر یا خبرنگار موفقی شود، من هم دلم می خواهد برای خودم سلطان شوم. برای همین است که لقبم را سلطان گذاشته‌ام.

از شرایط کاری ات بگو؟

شرایط خاصی ندارم، شماره ام را در اختیار افرادی قرار داده ام که مواد مخدر می خواهند. مشتری تماس می گیرد و سفارش میدهد، بعد من گل را به دستش می رسانم، همین. اوایل در فضای مجازی تبلیغ گل طبیعی می کردم. الان هم گاهی مواد گل را در گل طبیعی جاسازی می کنم و به دست مشتری می رسانم.

هر روز کار می کنی؟

فقط دوشنبه ها کار نمی کنم.

چرا دوشنبه ها؟

چون من از دوشنبه ها خوشم می آید. دوشنبه ها روز شانس من است. از کودکی هر اتفاق خوشایندی که برایم رخ داده، روز دوشنبه بوده است. به همین دلیل دوشنبه ها گوشی ام را خاموش می کنم تا هیچ کس به من زنگ نزد.

مشتریانت از چه قشری هستند؟

متاسفانه اکثرا دختر و پسران کم سن و سال هستند. معمولا آنهایی هستند که آخر هفته ها در خانه یا ویلاهایشان مهمانی بر پا می کنند. اغلبشان بچه پولدارهای بالا شهر هستند. معمولا مشتری بالای ۴۵ ساله ندارم. همه مشتریانم زیر ۴۵ ساله هستند. حتی نوجوانانی که برای تفریح گل می کشند که از نظر من این موضوع می تواند برای جامعه خطرناک باشد؛ اینکه اغلب کم سن و سال‌ها به سمت گل رفته‌اند. گل مغز را کوچک می کند و برای افراد مضر است. برای همین خودم خیلی مصرف نمی‌کنم.

تو که می دانی مضر است، چرا به نوجوان می‌فروشی؟

من ندهم، می روند سراغ یک فروشنده دیگر. کم نیستند افرادی که خرده فروش مواد هستند. من از نوجوانی دستگیر شده ام. همه سوابقم درگیری و فروش مواد مخدر است.

کد خبر 845036 برچسب‌ها اعتیاد - معتاد اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش
  • عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود
  • دستوردادستان شهرستان اسکو به متقاضیان مساکن ملی سهند
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • تجمع خودجوش مردم نایین در حمایت از اقدام ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • اجتماع کرمانی‌ها در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت در حمایت از عملیات وعده صادق
  • (تصاویر) کاروان خودرویی و شادی مردم رشت در پی حملات سپاه
  • برگزاری جشن شادی بندرعباسی‌ها در حمایت از تنبیه متجاوز صهیونیستی
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند
  • تجمع و شادی مردم بابل در میدان ولایت