Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@00:38:47 GMT

۶ کیلو گرم شیشه در بردسکن کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۳۲۴

۶ کیلو گرم شیشه در بردسکن کشف شد

سرهنگ عباس نظافتی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر حین گشت زنی در جاده بردسکن به سبزوار به یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ که از استان‌ های جنوبی به سوی استان های شمالی در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۶ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.
بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری مشهد قرار دارد.

۷۴۹۷/۶۰۵۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پژو پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو مشهد مواد مخدر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد غلامی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می‌کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می‌کنند، افزود: مأموران بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6063818

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • ممنوعیت کشت خشخاش بعد از یک سال از فرمان طالبان
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • یک سال از فرمان طالبان درباره ممنوعیت کشت خشخاش می‌گذرد/ ۷ کیلوگرم گوجه ۳۰ سنت، هر کیلوگرم تریاک حدود ۳۶۰ دلار
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک