Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:03:01 GMT

ضرورت اعلام لیست کارکنان اماکن عمومی به پلیس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۳۲۵

ضرورت اعلام لیست کارکنان اماکن عمومی به پلیس

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از ضرورت الزام دریافت پروانه خدمتگزاری برای تمامی کارکنان اماکن عمومی پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ تقی افرند دراین‌باره گفت: به استناد ماده ۸ آیین نامه نظارت بر اماکن عمومی، تمامی صاحبان اماکن عمومی، موظفند لیست کارکنان خود اعم از ایرانی و غیرایرانی را از طریق مراجع صدور پروانه به نیروی انتظامی معرفی کنند تا پس از بررسی های لازم و در صورت تأیید صلاحیت، برای آنان پروانه خدمتگزاری صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدت اعتبار پروانه خدمتگزاری یکسال است، گفت: کارکنان اماکن عمومی موظفند همه ساله نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند و در صورت تغییر هر یک از کارکنان شاغل در اماکن عمومی موصوف که دارای پروانه خدمتگزاری هستند، مراتب باید ظرف ۴۸ ساعت از سوی صاحبان این اماکن، به پلیس اعلام شود تا تمهیدات لازم در این خصوص انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس اماکن پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز مهم است که مسئولیت اصلی آن با سپاه حضرت نبی اکرم استان (ص) است و باید در این خصوص همراهی و همکاری لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین _ در جلسه هماهنگی و آمادگی کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرورآفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی اظهار کرد: از سپاه پاسداران سربلند که با عملیات غرور آفرین علیه رژیم صهیونیستی موجب افتخار هر ایرانی در هر نقطه‌ای از جهان شد سپاسگزاریم.

وی افزود: عملیات غرورآفرین بازی دراز نماد مقاومت مردم استان کرمانشاه و نشان دهنده بزرگترین ایثارگری‌ها و اقدامات شجاعانه توسط مردم استان در جنگ تحملی است و برگزاری این همایش بزرگ یادآور مقاومت جانانه مردم استان در برابر دشمن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت و درمان، سلامت افراد شرکت کننده در این همایش عظیم حائز اهمیت است و مهم‌ترین نکته این است که عوامل مختلف بهداشتی و درمانی فعال و مستقر در مسیر همایش از هماهنگی لازم برخوردار باشند.

محمدی اضافه کرد: علاوه بر داشتن هماهنگی لازم، جانمایی مراکز امدادی در مسیر مهم است که مسئولیت اصلی آن با سپاه حضرت نبی اکرم استان (ص) است و باید در این خصوص همراهی و همکاری لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: لازم است ظرفیت ذخیره خون و فرآورده‌های خونی در شبکه‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، کنگاور و اسلام آباد غرب افزایش پیدا کند و سازمان‌های بیمه‌گر در زمان برگزاری همایش برای ارائه خدمات لازم به بیماران و مصدومان همکاری لازم را داشته باشند.

رضا منصوری، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه نیز در این نشست تصریح کرد: همایش بزرگ سالگرد شهدای بازی دراز و شهید شیرودی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود و طی این دو روز همه نیروهای امداد، درمان و بهداشتی در حالت آماده‌باش هستند و پیش‌بینی می‌شود امسال ۴۵ هزار نفر از سراسر کشور در این مراسم شرکت کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان‌های شهرستان‌های کنگاور، صحنه، سنقر، هرسین، اسلام آباد غرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و بیمارستان‌های کرمانشاه در روزهای برگزاری این مراسم در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: باید تلاش داشته باشیم تا کیفیت برگزاری مراسم را هر سال بهتر کنیم، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم به شرکت کنندگان را در این همایش دارد و پست‌های امدادی در مسیر پیاده‌روی مستقر خواهند شد، همچنین تیم سیار نیز این همایش باشکوه را پشتیبانی می‌کند.

مسعود قلعه سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: اقدامات و هماهنگی‌های لازم در خصوص ارائه خدمات امداد و نجات، اورژانس و مدیریت و انتقال مصدومان و بیماران در همایش سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز توسط اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آمبولانس‌ها و موتورلانس های در نظر گرفته شده، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی برای اعزام و انتقال مصدومان احتمالی مستقر خواهد شد.

رئیس اورژانس استان کرمانشاه گفت: در طول مسیر از ورودی شهرستان کنگاور تا محل یادمان در محل‌های مشخص شده آمبولانس‌ها استقرار خواهند داشت.

این نشست با حضور قباد محمدی رئیس دانشگاه، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، رئیس سازمان انتقال خون استان، مدیر درمان سپاه حضرت نبی اکرم (ص)،مدیر درمان مرزبانی نیروی انتظامی، نمایندگان معاونت‌های درمان، غذا و دارو و بهداشتی دانشگاه، نمایندگان شرکت‌های بیمه‌گر، هلال احمر، راهداری، رؤسای شبکه‌ها و دیگر مسئولان مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

کد خبر 745362

دیگر خبرها

  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • محبوبیت ایران در افکار عمومی جهان و ضرورت بازدارندگی داخلی و خارجی
  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • ضرورت مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها
  • دادستان اردبیل: پوشیدن لباس‌های خلاف شرع، جرم است
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز