Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست از افتتاح ۲۰۰ پروژه در بخش‌های زیربنایی، عمرانی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» ظهر امروز(پنجشنبه 31مرداد) در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با اشاره به افتتاح پروژه‌های استان قم در هفته دولت گفت: در این هفته، 200 پروژه در بخش‌های زیربنایی، عمرانی، خدماتی، کشاورزی و گردشگری با اعتباری بالغ بر 470 میلیارد تومان در استان قم افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قم با بیان اینکه دشمنان  ایران و جریانات هم آواز آنها به دنبال تزریق نا امیدی و یاس به جامعه هستند افزود: باید در هفته دولت روح انسجام، همدلی، شفاف سازی و پاسخگویی به معرض نمایش گذاشته شد تا دشمنان مایوس شوند.

 

وی  بابیان اینکه هفته دولت یادآور خاطرات بزرگ‌مردانی در طول ۴۰ سال گذشته و نیز دولت‌هایی که در این مدت منشا آثار و خدمات بوده‌اند، است افزود: این هفته فرصتی برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه بیانیه گام دوم است.

 

 سرمست با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات پشتوانه اجتماعی نظام اسلامی و سرمایه اجتماعی است و امیدواریم که با مشارکت حداکثری مردم، انتخابات را برگزارکنیم که این مساله نیازمند اطلاع رسانی است.

 

استاندار قم در ادامه با اشاره به انتصابات تصریح کرد: در انتصابات در استان قم به شایسته محوری اعتقاد دارم و تعلقات فرهنگی و سیاسی خودم را در این انتصابات اعمال نمی‌کنم.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روز جهانی مساجد روز جهانی مسجد مسجد مساجد غدیر روزنامه اردبیل سومین جشنواره طنین مسجد استاندار قم افتتاح پروژه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم

مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان گفت: آسفالت خیابان سلمان به مساحت ۲۲ هزار مترمربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها، ایجاد و مدیریت معابر است که تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه را در پی دارد و ترافیک را روان می‌سازد.

وی با بیان اینکه خیابان سلمان یکی از خیابان‌های مهم منطقه ۱۵ و به‌نوعی درگاه ورودی منطقه ۱۵ از سمت شمال منطقه است، افزود: در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری، اجرای آسفالت این خیابان، اواخر سال گذشته در دستور کار این منطقه قرار گرفت که با توجه به تعطیلات نوروزی، این پروژه در هفته جاری به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه علاوه بر اجرای آسفالت خیابان سلمان به طول ۱.۵ کیلومتر، خط‌کشی ترافیکی این خیابان نیز به میزان ۵ هزار متر انجام شده است، ادامه داد: این پروژه با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در مساحتی حدود ۲۲ هزار متر مربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

نظری‌پور افزود: پروژه اجرای آسفالت بلوار میلاد نیز با استفاده از ۶۵۰ تن آسفالت، در عرصه شش هزار متر مربعی اجرا شد.

وی تصریح کرد: اجرای آسفالت خیابان سلمان و بلوار میلاد با اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال به پایان رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 747726

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند