Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  هر ساله شاهدیم که صدها نفر از هموطنانی که برای گذراندن تعطیلات تابستان و اندکی تفریح به دریا می روند، به یکی از بدترین اشکال مرگ که همان غرق شدگی است، گرفتار شده، خاطره ای تلخ نیز در ذهن و جان بازماندگان بر جای می گذارند.

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

بیشتر بخوانید: لحظه غرق شدن کشتی باری شباهنگ در آب‌های خزر + فیلم

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته در ساعاتی از بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین طی امروز و فردا در برخی ساعات با افزایش سرعت وزش باد، دریا نیز تا حدودی متلاطم خواهد شد.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در برخی مناطق بخصوص در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران، در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و روی دریا طی ساعاتی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، از فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی بویژه سواحل مرکزی و فراساحل مرکزی و جنوبی استان ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر، در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6085364

دیگر خبرها

  • تعابیر عجیب خاخام صهیونیست درباره ایران
  • ببینید | وحشت خاخام صهیونیست از قدرت منطقه‌ای ایران
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • استوارت میل و شادی
  • تفریح با چاشنی علم
  • (ویدئو) تلاش مردم غزه برای رسیدن به کمک‌های سقوط کرده در دریا
  • جت شخصی جنبه آموزشی دارد/ تفریح در اولویت دوم