Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:17:27 GMT

کوواچ: کوتینیو هنوز بازیکن 90 دقیقه ای نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۶۱۶

کوواچ: کوتینیو هنوز بازیکن 90 دقیقه ای نیست

سرمربی بایرن احتمال حضور فیلیپه کوتینیو در ترکیب اصلی بایرن برابر شالکه را رد کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب بود که خبر توافق اولیه بارسا و بایرن برای انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو منتشر شد و به تایید هر دو باشگاه نیز رسید. کوتینیو پس از موفقیت در تست های پزشکی سه روز پیش قرارداد خود با بایرن را رسما امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره برزیلی با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بایرن شده و مونیخی ها علاوه بر 8.5 میلیون یورویی که به بارسا پرداخت خواهند کرد، دستمزد این بازیکن را نیز تقبل کرده اند. در قرارداد کوتینیو بند خرید 120 میلیون یورویی نیز گنجانده شده است.

 

 

 

 

بسیاری منتظر تماشای اولین بازی او برای مونیخی ها هستند و گفته می شود روز شنبه برابر شالکه، رونمایی رسمی از ستاره برزیلی خواهد بود. نیکو کوواچ سرمربی بایرن این احتمال که ستاره برزیلی از ابتدا به میدان برود را بالا ندانست؛ هرچند ممکن است دقایقی در نیمه دوم به او بازی برسد.

کوواچ به خبرنگاران گفت:« کوتینیو هنوز در سطح آمادگی لازم برای بازی در ترکیب اصلی و حضور 90 دقیقه ای برابر شالکه نیست. ما او را به تدریج آماده می کنیم و هیچ ریسکی نخواهیم کرد.»

 

 کوواچ ادامه داد:« پست 10 بهترین وضعیت برای بازی کردن او خواهد اما او توانایی بازی در پست های دیگر را هم دارد. بایرن مونیخ تنها بخاطر او با یک سیستم خاص بازی نمی کند و خود کوتینیو هم این را نمی خواهد. فصل گذشته ما با سیستم های مختلف بازی کردیم. نحوه و شکل بازی تیم به سیستم بستگی ندارد بلکه به نحوه پرکردن پست ها توسط بازیکنان مربوط است.»

بارسلونا فیلیپ کوتینیو نیکو کواچ (سرمربی) بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فیلیپ کوتینیو نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال، بازیکن فعلی کولوکولو و سابق بارسا و بایرن، به تی‌ان‌تی اسپورتس گفت که رئال باشگاهی بود که دوست داشت در دوران حرفه‌ای خود در آن بازی کند. علاوه بر این، او اعتراف کرد که بارسا سخت‌ترین تیمی بوده که با آن روبرو شده است.

هافبک شیلیایی در بهترین باشگاه‌های جهان از جمله یوونتوس، بایرن، بارسا و اینتر بازی کرده است. با این حال، او در پاسخ به سوالی درباره تیمی که دوست داشت در آن بازی کند، اظهارنظری غافلگیرکننده‌ داشت: «این تیم می‌توانست رئال مادرید باشد.» ویدال در تابستان 2015 و پس از جدایی از یوونتوس، نزدیک بود با رئال قرارداد امضا کند.

ویدال از زمان حضورش در بایرن مونیخ، به ویژه پس از حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در سال 2017، چندین جنجال با رئال مادرید داشت. او در اعتراض به داوری بعد از حذف بایرن گفته بود: «این دزدی نمی‌تواند در لیگ قهرمانان اتفاق بیفتد.»

بعدها ویدال با بارسلونا قرارداد بست و رقابت حداکثری را با رئال مادرید تجربه کرد. این بازیکن شیلیایی دقیقاً در اولین کلاسیکو خود گل پنجم تیمش را به ثمر رساند: 5-1 در نوکمپ. 

بارسا به نوبه خود سخت ترین تیمی است که او با آن روبرو شده است: «سخت‌ترین تیم بارسلونا در سال 2015 بود. آنها ما را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست دادند.»

این بازیکن شیلیایی همچنین به پرسش‌هایی دیگر درباره فوتبالیست‌ها پاسخ داد. او لئو مسی را بااستعدادترین بازیکنی که کنارش بازی کرده و فرانک ریبری را بامزه‌ترین بازیکن می‌داند.

دیگر خبرها

  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • رودست به بایرن: ناگلزمان تا 2026 در آلمان
  • رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال