Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@03:46:33 GMT

نگاهی به هفته نخست رقابت خوزستانی‌ها در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۶۶۱

نگاهی به هفته نخست رقابت خوزستانی‌ها در لیگ برتر

به گزارش ایرنا نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور روز پنجشنبه با انجام چهار مسابقه آغاز می شود که یکی از مهمترین دیدارهای این هفته مصاف تراکتورسازی تبریز برابر نفت مسجدسلیمان است.

دوره جدید لیگ برتر فوتبال ایران پس از حدود سه ماه تعطیلی دوباره آغاز می شود و در این مدت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از باشگاه ها خواستند که ورزشگاه هایشان را به سیستم های ایمنی و امنیتی بیشتری تجهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب دوربین های مداربسته، شماره دار شدن صندلی ها و فروش بلیت الکترونیک و نصب گیت الکترونیکی از جمله مواردی بود که به گفته فدراسیون و سازمان لیگ باید در ورزشگاه ها برقرار شود.

فولاد و نفت آبادان

تیم فولاد خوزستان در دیدار اول خود در لیگ نوزدهم باید از تیم صنعت نفت آبادان میزبانی کند. تقابل اسکوچیچ و تیم سابقش یعنی فولاد در هفته اول بسیار جذاب و دیدنی است.

تیم فولاد خوزستان که پیش از سایر تیم های لیگ برتری تمرینات آماده سازی خود را شروع کرد و علاوه بر برگزاری چهار اردوی تمرینی در شهرستان های مختلف، چندین بازی تدارکاتی انجام داد.

مسئولان باشگاه فولاد پس از پایان فصل گذشته به دنبال جذب یک مربی داخلی و جوان بودند تا اینکه جواد نکونام را برگزیدند و در ادامه کادر فنی تیم پیش از شروع فصل نقل و انتقالات دست به کار شدند و بازیکنان مختلفی جذب کردند.

فولادی ها در پست دروازه بان شهاب گردان گلر با تجربه فوتبال کشورمان را به خدمت گرفتند تا خیالشان از دروازه تیمشان راحت باشد؛ همچنین در پست تدافعی موسی کولیبالی و احمد عبداله زاده ۲ بازیکن سرشناس دیگر جذب کردند. تیم فولاد همچنین روح اله صیف الهی را نیز جذب کرد تا خط هجومی خود را تقویت کند.

تیم فولاد خوزستان در ۲ دهه اخیر یکی از بهترین تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر بوده و تاکنون افتخاراتی همچون ۲ قهرمانی در لیگ برتر کسب کرده است. هواداران فولاد از تیمشان انتظار دارند که در این فصل بتوانند سهمیه آسیایی کسب کنند هر چند جواد نکونام سرمربی سرخپوشان در ابتدای فصل چنین وعده ای به هواداران نداده است.

دیدار برگشت فصل گذشته این تیم آن هم در ورزشگاه فولاد آرنا با نتیجه چهار بر یک به سود نفت آبادان به پایان رسید از این جهت فولادی ها به دنبال جبران شکست سنگین خود مقابل نفتی ها هستند که این موضوع به جذابیت بازی کمک می کند.

در سوی مقابل تیم نفت آبادان که فصل گذشته عنوان نهم جدول رده بندی لیگ برتر را به خود اختصاص داد و از نظر هواداران متعصب این تیم نتیجه به نسبت خوبی کسب کرد، در این فصل قدری دیر دست به کار شد و در انتخاب سرمربی با وسواس خاصی حرکت کرد تا اینکه هدایت تیم را به اسکوچیچ واگذار شد.

عملکرد برزیلی های ایران در فصل گذشته به ویژه در نیم فصل دوم نشان داد که می توانند در لیگ نوزدهم جایگاه بهتری در جدول کسب کنند.

تیم نفت آبادان برای فصل جدید رقابت ها بازیکنانی همچون ناصر سالاری، محمد اهل شاخه، عبدا...ناصری، عیسی آل‌کثیر، مهدی مومنی، مهدی حنفی ساوجبلاغ، امید حامدی، محمود مطلق‌زاده و علی ستاوی را به خدمت گرفته است.

نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی

۲ تیم پر هوادار فوتبال ایران در هفته اول مقابل یکدیگر قرار می گیرند. در یک سوی میدان نفت مسجدسلیمانی که با مهدی تارتار احتمالا به دنبال حضور در میانه های جدول است و تراکتوری که با آوردن مصطفی دنیزلی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است.

۲ تیم از نظر مالی و امکاناتی و حتی بازیکنانی که در اختیار دارند قابل مقایسه نیستند و زمین تا آسمان با هم فرق می کنند. اگر چه روی کاغذ شانس برنده شدن تراکتور بیشتر است اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی توان گفت چه تیمی برنده بازی است.

نباید فراموش کرد که دنیزلی فوتبال ایران را به خوبی می شناسد و آمدن او به تبریز با این هدف است که برای این تیم پر طرفدار تبریزی یک جام قهرمانی کسب کند.

نفتی ها فصل گذشته لبه تیغ حرکت می کرد و تا هفته های انتهایی لیگ تکلیفش مشخص نبود تا اینکه با کسب ۲۲ امتیاز و در رقابت سخت با تیم سپیدرود توانست جواز بقا در نوزدهمین دوره لیگ را کسب کند.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل گرمای هوای این شهر و آماده نبودن ورزشگاه شهید بهنام محمدی یک ماهی در تهران اردو زده بود و در این اردو با چند تیم دیدار تدارکاتی برگزار کرد.

تیم نفت مسجد سلیمان در پنج هفته نخست کار سختی دارد و باید به مصاف چهار مدعی لیگ برود. طبق قرعه کشی انجام شده شاگردان تارتار در هفته اول میزبان تراکتور هستند و در هفته دوم در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهند رفت. آنها در هفته سوم میزبان استقلال تهران هستند و در هفته چهارم به میهمانی سپاهان می روند و در هفته پنجم میزبان تیم شهر خودروی مشهد خواهد بود

دیدار نمایندگان فوتبال خوزستان در هفته نخست لیگ برتر:

نفت مسجدسلیمان- تراکتورسازی (ورزشگاه بهنام محمدی ۲۰:۱۵)

فولاد خوزستان - نفت آبادان (ورزشگاه شهدای فولاد ساعت ۲۰:۱۵)

۹۸۷۹ / ۶۰۳۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استقلال دوربین لیگ برتر لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال کشور قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده

دربی حساس اصفهان می‌تواند جدول رده‌بندی لیگ برتر را به‌هم بریزد...

طرفداری| تیم فوتبال سپاهان در بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان ذوب آهن است.

اطلاعات بازی

هفته هفدهم لیگ برتر بیست و سوم ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: سپاهان - ذوب آهن

تاریخ و زمان: چهارشنبه 29 فروردین 1403؛ ساعت 16:30

مکان: نقش جهان - اصفهان

داوران: 

ترکیب سپاهان:

 

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ذوب آهن:

 

سرمربی: محمد ربیعی

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: -

گزارش بازی

 

حاشیه بازی   فرم بازی

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت