Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه هفته دولت، مراسم خطبه خوانی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور تولیت آستان مقدس و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، این مراسم امروز (پنجشنبه 31 مرداد) با حضور آیت الله «سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه ومعصومه(س)، «بهرام سرمست» استاندار قم و جمعی از مدیران استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این آیین علاوه بر برگزاری مراسم خطبه خوانی، یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر گرامی داشت.

 

پس از خطبه خوانی، شرکت کنندگان در این مراسم با حضور در مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(ع) را زیارت کردند.

 

همزمان با هفته دولت علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و عمرانی، قرار است 200 پروژه نیز به بهره برداری برسد.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم مساجد مسجد روز جهانی مسجد روز جهانی مساجد غدیر اردبیل سومین جشنواره طنین مسجد بیرجند پروژه های هفته دولت به مناسبت هفته دولت هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی فرهنگی معرفتی عطر نیایش در طبس + تصاویر

دومین اردوی فرهنگی معرفتی «عطر نیایش» با حضور جمعی از نوجوانان دختر به مناسبت ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس برپا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، در این اردو نوجوانان در ابتدای ورود در ایستگاه سیره شهدا از روایتگری خاطرات و سبک زندگانی شهیدان توسط حجت الاسلام والمسلمین غلامیان استفاده کردند و در ادامه با حضور در نمایشگاه نماز و روایتگری در مسابقات فرهنگی این ایستگاه شرکت کردند.

زیارت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و حضور در کارگاه امام شناسی از دیگر برنامه های این اردوی معرفتی بود.

نوجوانان در پایان بر سفره بابرکت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به صرف افطاری مهمان شدند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • پخش ویژه برنامه شب های قدر از حرم حضرت معصومه (س)
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • برگزاری اردوی فرهنگی معرفتی عطر نیایش در طبس + تصاویر
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع) + تصاویر
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان
  • جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • ۲۵ هزار نفر در شب میلاد امام حسن (ع) مهمان سفره بانوی کرامت شدند
  • نوای ملکوتی قرآن در «چغادک» طنین انداز شد
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان