Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@13:48:11 GMT

لیونل مسی در مدل بسکتبالیست! +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۷۱۲

لیونل مسی در مدل بسکتبالیست! +فیلم

لیونل مسی در مدل بسکتبالیست! +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: لیونل مسی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا و بسیاری از فوتبال‌دوستان به خوبی از داستان امضای قرارداد مسی با بارسلونا روی یک دستمال و ارزش و اهمیتی که این قرارداد نمادین برای این باشگاه و طرفداران این ستاره آرژانتینی دارد با خبر هستند.

حالا به نظر می‌رسد که دعوا و درگیری قانونی جدی بر سر مالکیت این دستمال به وجود آمده است. این درگیری بین جوزپ ماریا مینگیا، مدیر برنامه کهنه‌کار، با هوراسیو گاگیولی که در آن زمان در آرژانتین مشغول به کار بود شکل گرفته است.

گاگیولی در متنی که از سوی وکلایش ارسال شده مدعی شده است:« این دستمال همیشه متعلق به من بوده است و مینگیا حقیقت را در این باره مطرح نمی‌کند. من بارها به صورت رسمی و علنی در رسانه‌ها به عنوان مالک این دستمال شناخته شدم و و هرگز کسی این ادعا را رد نکرده بود، نه مینگیا و نه هیچ کس دیگری.

صحبت‌های مینگیا پر از تناقض و نادرست است. او یک روز گفت که دستمال در دفترش در پوشه‌ای بوده و در طول این مدت به آن سر نزده است و روز دیگری این ادعا را مطرح کرد که من پس از بازی این دستمال را با خودم به خانه بردم.

همین اظهارات نشان می‌دهد که این دستمال هرگز در دفتر او و در هیچ پوشه‌ای نبوده است. این صحبت‌ها متناقض است چون مینگیا هرگز نمی‌دانست که دستمال کجاست چون این دستمال هرگز متعلق به او نبوده است. او همیشه می‌دانست که دستمال پیش من است از دسامبر سال ۲۰۰۰ به بعد دیگر هرگز آن را از من نخواست.

حالا او به سادگی در حال استفاده از توجه جهانی به فروش این دستمال است تا بتواند جایگاهش را در رادیو و تلویزیون به قیمت مطرح نکردن حقیقت بالا ببرد. من در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۴ به فکس ارسال شده از سوی او و اجرا کننده حراج پاسخ دادم. علاوه بر این باید ذکر کنم که من هرگز راننده خانوادگی مسی هم نبودم.»

دیگر خبرها

  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • گل سوم اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • گل اول اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • فیلم| دبل و پاس گل «لیونل مسی» در بازی بامداد امروز مقابل نشویل
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم)
  • گل دوم لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 3-1 نشویل)
  • گل سرخیو بوسکتس به نشویل روی پاس لیونل مسی (اینتر میامی 2-1 نشویل)
  • گل لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 1-1 نشویل)