Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه‌ای به عبدالعلی علی‌عسکری رئیس سازمان صدا و سیما از تولید و پخش برنامه تلویزیونی «عصر جدید» تقدیر کرد.

به گزارش خرداد،  مشروح نامه سعیدرضا عاملی به علی عسکری به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علی عسکری

رئیس محترم سازمان صدا و سیما

سلام علیکم

ضمن عرض تبریک ایام عید سعید غدیر عید امامت و ولایت، موفقیت رسانه ملی در تولید و پخش مسابقه عصر جدید را به جنابعالی و همه همکاران محترم صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در عصر فراگیری رسانه‌ها به‌ویژه رسانه تلویزیون و هنگامه جنگ نرم دشمنان علیه ملت بزرگ و سرافراز ایران که یکی از راهکارهای این تهاجم، اعتمادزدایی و از بین بردن مرجعیت رسانه ملی در افکار عمومی مردم کشورمان است، همکاران توانمند و هوشمند شما توانستند با تولید و پخش مسابقه عصر جدید؛ توجه درصد بالایی از مردم را به خود جلب کنند و این موفقیت، بدون تردید موفقیتی بزرگ برای جامعه رسانه‌ای کشور محسوب می‌شود.

توجه به محتوا و مفاهیم عالی انسانی مانند از خودگذشتکی، دیگرخواهی، کارجمعی، خودباوری و توانائی فردی و جمعی و برجسته سازی نادیده‌های اجتماعی و گنجانیدن این محتوا در قالبی جذاب، مهیج، به روز و متکی بر استعدادهای جوان این کشور بزرگ و سربلند، از اصلی‌ترین خصوصیات مسابقه عصر جدید است.

در کنار این خصوصیت نگاه مخاطب محور مبتنی بر سواد رسانه‌ای که از شناخت کامل مقتضیات رسانه تلویزیون از جانب سازندگان این برنامه پربیننده حکایت دارد، نویدبخش ظهور برنامه‌سازانی توانمند در رسانه ملی است که می‌توانند در تقابل با رسانه‌های نظام سلطه، پیام ارزشمند انقلاب اسلامی را در قالب‌هایی فاخر و جذاب به گوش همه مشتاقان برسانند.

توجه به استعدادها و توانمندی‌های همه مردم ایران و ایجاد فضای مشارکتی که هرکسی در خود توانمندی و استعدادی می‌دید توانست خود را در معرض داوری و قضاوت بینندگان و داوران این مسابقه بگذارد و «دیده شود» موجب تقویت حس اعتماد به نفس ملی و عدالت رسانه‌ای شد. رسانه ملی در مسابقه عصر جدید نشان داد که به واقع «رسانه ملی» است و  همه اقوام ایرانی به عنوان اجزای پیکره ملت عزیز ایران فرصت دارند تا در قاب این رسانه حضور یافته و خود را عرضه کنند و مقوم همبستگی ملی باشد.

توجه به هنرهای اصیل ملی مانند موسیقی سنتی، حضور بانوان توانمند دارای استعداد با رعایت کامل حجاب اسلامی نیز از نکات بارز و قابل توجه مسابقه عصر جدید است.

تیم توانمند داوری و مشارکت چند میلیون نفری مردم شریف ایران در رای به برگزیدگان، همه نشان از انتخاب و رای به توانایی، زیبایی، مهربانی، خلاقیت و در یک تابلوی برگزیده، رای به عقلانیت و معنویت الهی بود. به همه مشارکت کنندگان و منتخبان در رای نهایی تبریک می‌گویم و از خدای متعال رشد و تعالی و موفقیت‌های بزرگ را برایشان آرزومندم.

بطور حتم مدیریت و اجرای توانمند مجری جوان، خلاق و اندیشمند جناب آقای احسان علیخانی و نوع تعامل ایشان با تیم داوری، مردم و مشارکت کنندگان در مسابقه نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد فضای اعتماد، مشارکت، هیجان، نوآوری و رقابتی شدن مسابقه عصر جدید بعنوان یک پدیده ملی و بین المللی داشت که به سهم خود از تدابیر و زحمات ارزشمند و خستگی ناپذیر ایشان هم در برنامه‌های معنوی ماه عسل و هم در مسابقه عصر جدید تشکر می‌کنم و از خدای سبحان موفقیت‌های بیشتر ایشان را آرزومندم.

مجددا این موفقیت بزرگ را به جنابعالی و همه همکارانتان به ویژه معاونت محترم سیما، رئیس و مدیران محترم شبکه ۳، تولیدکنندگان و عوامل مسابقه عصر جدید تبریک گفته و دوام توفیقات در تولید محتوای فاخر و در شان رسانه ملی را برای همگی خواستارم.»

برچسب ها: دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ، عصرجدید

منبع: خرداد

کلیدواژه: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عصرجدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، ‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

کد خبر 6080274 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود
  • جلسه شورای اسلامی سازی دانشگاه ها شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • خسروپناه: ضعف حکمرانی در حوزه صوت و تصویر فراگیر مرتفع شود