Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امروز در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان به مصاف بلغارستان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۳ - ۱ برنده این بازی باشد.  

شاگردان وکیلی که مدت‌ها است در اردوی آمادگی به سر می‌برند و از شرایط خوبی بهره مندند در این بازی حساس از همان ابتدا نمایش مقتدرانه‌ای داشتند و توانستند در پایان ۲۵ - ۲۱ برنده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم بلغارستان در ست دوم نمایش بهتری داشت  و توانست یا نتیجه ۲۵ - ۲۱ برنده باشد تا کار به تساوی کشیده شود.  

بازیکنان ایرانی در ست سوم شرایط متفاوتی را تجربه کردند و حریف تلاش زیادی برای برد داشت با این حال ایرانی‌ها بهتر بودند و ۲۵ - ۲۲ به برتری رسییدند تا حساب کار در مجموع ۲- ۱ شود. بلغار‌ها در ست چهارم بازهم بازی چشم نوازی را به نمایش گذاشتند و توانستند بازی را کنترل کنند آن‌ها خیلی زود از ایران پیشی گرفتند.  

بیشتر بخوانید:تیم ملی والیبال نوجوانان ایران - بلغارستان/ بلغار‌ها، محک اول مدعی قهرمانی

شاگردان وکیلی، اما به سرعت بازی برگشتند و توانستند نخستین تیمی باشند که به امتیاز ۱۶ می‌رشند آن هغا در ادامه هم برتریشان را حفظ کردند و در نهایت با نتیجه ۲۵ - ۲۰ برنده این ست شدند و در مجموع ۳ -۱ برنده بازی شدند تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشند. شاگردان وکیلی در دوره قبلی این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی رسیده بودند.  

سرو قامتان نوجوان ایرانی فردا باید در دومین دیدارشان با  جمهوری چک بازی کنند، برنامه بازی‌های تیم ملی والیبال کشورمان به شرح زیر است: 

ایران - جمهوری چک (جمعه یک شهریور ساعت ۱۶:۳۰) 

ایران - کلمبیا (شنبه دوم شهریور ساعت ۱۳:۳۰) 

ایران - ایتالیا (یکشنبه سوم شهریور ساعت ۲۰:۰۰) 

بیشتر بخوانید: شکست تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مقابل ایتالیا

انتهای پیام/ 

گام محکم  تیم ملی والیبال نوجوانان در رقابت های قهرمانی جهان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد

به گزارش "ورزش سه'، در دومین بازی از سری دیدارهای رده‌بندی سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم آلیانز میلانو در خانه خود توانست با نتیجه سه بر دو از سد ترنتینو بگذرد تا در جدالهای دو تیم یک بر یک مساوی شوند.

در این دیدار ماراتن گونه شاگردان روبرتو پیاتزا در تیم میلانو ست های اول، سوم و‌پنجم را بردند و شاگردان فابیو سولی در تیم ترنتینو ست های دوم و چهارم را از آن خود کردند تا همه چیز به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم که بسیار زیبا دنبال می شد، این تیم میلانو بود که با نتیجه 22 بر 20 پیروز و برنده این جدال شد.

حالا دو تیم در نتیجه یک بر یک مساوی شده‌اند و برای عنوان ارزشمند سوم دو پیروزی دیگر لازم دارند. تیمی که در نهایت عنوان سومی را به دست بیاورد راهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد