Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:08:08 GMT

رونمایی از پیراهن جدید صنعت نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۷۵۸

رونمایی از پیراهن جدید صنعت نفت آبادان

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،تیم صنعت نفت آبادان که فصل گذشته لیگ برتر را با رتبه‌ای تک رقمی به پایان رساند، پس از تغییراتی که در نقل و انتقالات تابستانی داشت، برای حضور در لیگ نوزدهم آماده شده است.

باشگاه صنعت نفت امروز از البسه جدید این تیم رونمایی کرد و زردپوشان آبادانی در لیگ نوزدهم با این پیراهن گام به میادین می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ د

رونمایی از پیراهن جدید نفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پویش «با انرژی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی، با بیان اینکه فن آوری‌های قبل دیگر پاسخگو نیست و باید خودمان را به ابزارهای جدید مجهز کنیم، تصریح کرد: استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای ارتباطی جدید یکی از این ابزارها است که باید به وسیله آن بتوانیم اقشار مختلف با سلایق مختلف و گروه‌های مصرف را در جریان فعالیت‌های صنعت برق قرار دهیم.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی‌های هواشناسی سال‌جاری تابستان بسیار گرم و طولانی در انتظار ما است، گفت: تمام برنامه ریزی ها برای تأمین برق مشترکان در این شرایط تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اظهار امیدواری نسبت به اینکه رویکرد جدید توأم با موفقیت‌های بیشتر برای صنعت برق باشد، در ادامه تاکید کرد: به جز فعالیت‌هایی که با استفاده از ظرفیت‌های این طرح‌ها انجام می‌شود، گروه‌های مصرف هم مشخص شده و برای هریک برنامه جداگانه تدوین و اجرا خواهد شد. به طور مثال اگر امسال مشترکان کشاورزی با ٥ ساعت همکاری با صنعت برق، برق رایگان دریافت می‌کردند، برای سال پیش رو به این طرح اهرم‌های تشویقی هم اضافه شده که میزان پاداش این مشارکت پرداخت شود.

رجبی مشهدی در پایان از کامل شدن طرح هوشمندسازی ادارات تا تابستان خبر داد.

کد خبر 6063846 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • رونمایی از پویش «با انرژی»
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!