Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم بابیان این‌که نگاه قومیتی در انتصابات استانداری قم وجود ندارد، گفت: جایگاه استاندار به‌گونه‌ای است که نگاه پدرانه به همه دارد و این‌طور نیست که سخنرانی بنده در یک منطقه به دلیل نگاه قومیتی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، بهرام سرمست ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار داشت: در این روزها باید یادی از شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر بکنیم که نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در هفته دولت وظیفه‌ای خودمان می‌دانیم که خدمات و اقدامات دولت را به مردم بازگو کنیم به‌خصوص در فضای کنونی که دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به‌نظام هستند و از هر فرصتی برای مأیوس کردن مردم بهره می‌برند.

سرمست اقدامات دولت را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در داخل از یک هماهنگی و انسجام برخوردار است و در سیاست خارجی خود نیز مقاومت و دیپلماسی را سرلوحه کار خود قرار داده است که قطعاً نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز در گام دوم انقلاب باید بتوانیم به‌خوبی اهداف و برنامه‌هایی که در بیانیه گام دون انقلاب رهبری آمده است را عملیاتی کنیم.

استاندار قم انتخابات مجلس یازدهم را مهم و تأثیرگذار دانست و ابراز داشت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی مناسب و برقرار شدن فضای رقابتی سالم شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات سال جاری باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سؤال خبرنگاران اظهار داشت: راه‌آهن یکی از شاخص‌ترین معیارهای توسعه‌یافتگی کشورها است و قم یکی از ظرفیت‌هایی که دارد وجود ایستگاه در هسته‌ای مرکزی شهر است.

استاندار قم افزود: با ایجاد دیوار حائل در 5 سال تعداد کشته‌های حریم راه‌آهن به کمترین حد رسیده است و کشته شدن دو نفر نیز در مکانی رخ نداد که اهالی از ایجاد دیوار جلوگیری کردند.
وی ادامه داد: درزمینهٔ راه‌آهن سرا سری که از استان گذر می‌کند تصمیم‌گیرنده استان نیست و موضوع ملی است.

سرمست افزود: روزانه بیش از 5 هزار نفر از راه‌آهن مرکزی قم استفاده می‌کنند که در نوع خود قابل‌توجه است و این میزان تردد اهمیت حفظ این ایستگاه را نشان می‌دهد.

وی در خصوص مترو نیاز بیان داشت: فاز اول مترو در دست احداث است که به نظر می‌آید با همکاری و تعامل دولت در پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد.

استاندار قم در خصوص منوریل نیز گفت: اتفاق جدیدی در این زمینه صورت نگرفته و کماکان پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص انتصابات اخیر در استانداری قم و نگاه قومیتی در این انتصابات اظهار داشت: جایگاه استاندار به‌گونه‌ای است که نگاه پدرانه به همه دارد و این‌طور نیست که سخنرانی بنده در یک منطقه به دلیل نگاه قومیتی باشد.

سرمست افزود: در انتصابات اخیر نیز به‌هیچ‌عنوان این نگاه وجود نداشته است و علاوه بر این در آخر به کارنامه مدیران نمره می‌دهند و این کارنامه استاندار است که باید پربار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نخستین همایش بانوان تاثیرگذار در اقتصاد استان قزوین گفت: موضوعات و مسائل بانوان در بررسی کارشناسان نظام مسایل کشور دسته بندی و با راهکار‌های بومی مردم هر استان و دیدار‌هایی که با مسئولان آن استان صورت می‌گیرد، درحال بررسی است.

وی ادامه داد: تاکید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور که چند روز پیش مهمان قزوین بودند نیز دال بر همین موضوع بود که نظام مسائل استان‌ها باید به احصا حل مشکلات بانوان اقدام کنند.

علیخانی با بیان اینکه قوانین مربوط به حقوق بانوان از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می‌شود، گفت: بسیاری از قوانین و لوایح در سطح مجلس و بسیاری دیگر از تصمیم گیری‌های کلان در شورای انقلاب فرهنگی باید با نقش بانوان در استان‌ها پررنگ‌تر شود.

این مسئول ادامه داد: اگر بتوانیم از طریق یک حلقه واسط به فضای تصمیم گیری در خصوص حقوق جامعه زنان متصل شویم می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را برای بانوان تدوین کنیم.

علیخانی بیان کرد: بانوان فعال زیادی در سطح استان قزوین وجود دارد که امیدواریم با کمک ظرفیت‌های کشوری بتوانیم با همکاری یکدیگر در کار‌های استانی و کلان کشوری تاثیرگذار باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: در بخش بانوان قزوین آماده همکاری هستیم و خوشبختانه ارتباط خوبی بین شورا، شهرداری و استانداری برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • شفقت استاندار لرستان شد
  • «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان شد