Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:44:47 GMT

ستارگان دشتستان نخستین پیروزی خانگی را جشن گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۳۸۲۰

ستارگان دشتستان نخستین پیروزی خانگی را جشن گرفت

در چارچوب دیدارهای سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال کشور، تیم ستارگان دشتستان که هفته نخست را با تساوی پشت سر گذاشته بود، از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) برازجان میزبان تیم سربداران سبزوار بود.

دو تیم در نیمه نخست به نتیجه مساوی ۱۱ به ۱۱ دست یافتند اما در نهایت این دیدار با نتیجه  ۲۵ بر ۲۳ به نفع ستارگان دشتستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ستارگان دشتستان با ۲ امتیازی که از این پیروزی به دست آورد، سه امتیازی شد.

تیم ستارگان دشتستان که بتازگی به لیگ برتر هندبال راه یافته است، پنجشنبه بیست و چهارم مرداد در هفته نخست میزبان ذوب آهن اصفهان بود که این دیدار با تساوی ۳۰ بر ۳۰ پایان یافت.

لیگ برتر هندبال با شرکت ۱۱ تیم برگزار می‌شود.

زاگرس اسلام آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، ستارگان دشتستان، سربداران سبزوار و زغال سنگ طبس در گروه الف و فولاد مبارکه سپاهان، فراز بام خاییز دهدشت، نفت و گاز گچساران، خیبر اراک و مس کرمان در گروه ب این مسابقات با هم رقابت می‌کنند.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه