Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ جمشید انصاری، که در جشنوار شهید رجایی همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: از سال آینده تصمیم داریم نظارت سازمان یافته مردم بر دستگاه‌های اجرایی را عملیاتی کنیم چرا که این کار سبب بهبود عملکرد نظام اداری کشور می‎شود.

معاون رئیس جمهور، هدف از استقرار دولت را در سه برنامه اعمال حاکمیت به منظور رفع نیازهای مردمی، تامین امنیت، آرامش و احقاق حقوق عامه، فراهم کردن زمینه‌ها و امکانات برای توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف، دانست و خاطرنشان کرد:
هر چقدر دولت به این وظایف بهتر عمل کند، میزان رضایتمندی مردم از دولت نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انصاری، هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان مجموعه خدمات دولت دانست و افزود: مردم باید بدانند دولت چه کارهایی و با چه میزان هزینه را برای رفاه آنها انجام داده است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با اعلام اینکه جشنواره شهید رجایی با هدف ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در دو زمینه ارزیابی بر نحوه اجرا و پیشرفت برنامه‌ها و ارزیابی عملکرد، برگزار می شود، اظهار داشت: نظرسنجی مردمی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در 31 استان انجام شده است و هدف دولت این بوده تا بداند، مردم از رفتار و عملکرد کدام دستگاه اجرایی رضایت داشته و از کدام یک ناراضی‌ هستند.

وی افزود: در نتیجه ارزیابی و نظر سنجی مردمی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی، 41 درصد دستگاه‌های اجرایی دارای خدمات مناسب و 51 درصد عملکرد نا مناسب داشته‌اند.

لازم به ذکر است، بنابر اعلام اسکندر صیدایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در جشنواره شهید رجایی همدان، از بین دستگاه‌های اجرایی استان و بر اساس تقسیم‌بندی در پنج گروه، پنج دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی انتخاب و در این جشنواره معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مجموع 14 دستگاه، در یک رصد چند ماهه و کار کارشناسی دقیق انتخاب شدند، گفت: امسال علاوه بر این دستگاه‌ها، هفت مدیر استان که دارای خدمات ممتاز از حیث توسعه‌ای، برنامه‌ای، امنیتی، اجتماعی و عمرانی بودند نیز انتخاب شدند.

در این مراسم، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، شرکت آب و فاضلاب شهری استان، اداره کل بهزیستی استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به عنوان دستگاه‌های برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

شرکت آب‌منطقه‌ای استان، اداره کل امور مالیاتی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در بخش دستگاه‌های برتر در رشد شاخص‌های اختصاصی و اداره کل استاندارد استان، اداره کل محیط زیست استان و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در بخش دستگاه‌های برتر در رشد شاخص‌های عمومی انتخاب شدند.

اداره کل بنیاد مسکن استان، اداره کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل کمیتهامداد استان، دستگاه‌های برتر در شاخص ویژه معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان، مدیرکل اطلاعات استان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، معاون عمرانی استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز به عنوان برگزیدگان ممتاز استان معرفی شدند.

۴۶

کد خبر 1292152

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف وزارت خارجه دونالد ترامپ نروژ باشگاه استقلال بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند

 امروز (پنجشنبه ۳۰ فروردین) نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها بصورت وبیناری برگزارشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در بخش نخست سخنانش در این نشست با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: «وعده صادق» عملیات غرورآفرینی بود که همه دشمنان عَنود و شرور ما، نسبت به بی‌نظیربودن آن اذعان کردند؛ این عملیات، تجلّیِ قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بر ارزش‌های متعالی دینی بود؛ لهذا به سهم خود مجددا از سپاه پاسداران و کلیه نیرو‌های مسلح که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و قلوب مؤمنین را شاد کردند، سپاسگزاریم.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به سمت معاون اول قوه قضاییه، گفت: مدتی پیش معاون اول قوه قضاییه از سمت خود در این مسئولیت استعفا داد و پس از پذیرش این استعفا به دلیل همان استدلالی که خودشان مطرح کردند، به سبب سلسله اختیارات، وظایف و مسئولیت‌هایی که برعهده معاون اول عدلیه چه در داخل و چه در خارج از دستگاه قضا، از حیثِ عضویت و حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها است، پس از مشورت‌های بسیار و جمع‌بندی‌هایی که منطبق با شاخص‌های مربوطه داشتیم، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی را به سمت معاون اولی منصوب کردیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سوابق قضاییِ ارزنده‌ی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اولِ تازه منصوب‌شده‌ی قوه قضاییه در استان‌های تهران، گلستان، قم، گیلان و خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار، شخصیتی توانمند است و اهل کار میدانی و تعامل می‌باشد. وی سالیان زیادی در استان قم در سمت ریاست دادگستری، مشغول خدمت بود و با مراجع عظام تقلید و مسئولان و مقامات در مرکز در ارتباط بود؛ در مدت کوتاهی هم که وی در استان خراسان رضوی حضور داشت، منشاء اثر بود، به گونه‌ای که مسئولان استان خراسان رضوی اصرار داشتند که آقای خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان باقی بماند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه این نشست با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده تحول و تعالی قضایی و تشریح فرآیند تدوین آن، اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضایی جدید که اخیراً ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحبنظران در داخل و خارج از قوه قضاییه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای کلیه حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسئولان و مدیران در دستگاه قضایی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند. همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است. 

رئیس قوه قضاییه در ادامه نشست امروز، به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر استان‌ها دستور مؤکد داد که در همکاری با مقامات و مسئولان سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام تام و تلاش مضاعف داشته باشند و توجه کنند که در تحقق شعار سال، باید شاهد جهش باشیم، نه صرفاً پیشرفت معمولی.

رئیس دستگاه قضا در همین راستا تصریح کرد: بالطبع هر استانی مسئله و مشکل خاص خود را دارد که ممکن است این مسائل و مشکلات، مُزمن باشند؛ لهذا مسئولان قضایی استان‌ها با همکاری مسئولان سایر دستگاه‌ها در استان، ضمن احصاء این مسائل و مشکلات، در جهت رفع آنها با لحاظ اولویت، تمهیدات و تدابیر مقتضی و منسجم را اتخاذ نمایند و چنانچه نیاز دارند تا ما از مرکز و ستاد، اختیاری را به آنها برای رفع آن مشکلاتِ مزمن، تفویض کنیم، مراتب را به سرعت به ما اعلام دارند.

محسنی اژه‌ای در ادامه نشست امروز، خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور دستور داد که در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ نمایند و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارند. 

رئیس قوه قضاییه در پایان بخش نخست سخنانش در نشست امروز خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما مسئولان و کارگزاران نظام آن است با همدلی و انسجام و وحدت هر چه بیشتر، در خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کنیم. ما ایمان داریم و تجربه نیز ثابت کرده که هر گاه با وحدت و همدلی کاری را شروع کردیم، به موفقیت نائل شدیم و امسال نیز قطعاً همینطور خواهد بود.

  باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود