Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و رئیس پیشین سازمان حفاظت از محیط زیست، در حساب توییتری خود نوشت:

«‌در روستای راجستان هند با تولد هر کودک ۱۱۱ درخت میکارند. ده ها میلیون درخت در هند و برخی کشورهای دیگر در سال گذشته کاشته شد. با توجه به بارندگی خوب سال آبی اینده پیشنهاد میکنم در ایران نیز پویش ‎درختکاری گسترده کشوری اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر معصومه ابتکار درختکاری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی

فریبرز امامبخش رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بافت ضمن بیان این موضوع که مسئله درختداری از درختکاری اهمیت بیشتری دارد گفت: با توجه به تفاهم نامه‌های منعقد شده در سطح استان فی مابین ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری و آموزش و پرورش، برنامه ریزی‌های مختلفی با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و درختداری در بین دانش آموزان انجام شده است. 

امام بخش بیان داشت: وقتی کودکان درخت می‌کارند احساس می‌کنند قدرتی دارند که می‌توانند برای بهبود جهان اطرافشان و برای ساخت آینده‌ای روشن از آن استفاده کنند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های فرهنگی که نیازمند پیگیری و اجرا در جامعه می‌باشد آموزش و فرهنگ سازی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست در بین دانش آموزان است، فرهنگ کاشت و نگهداری از درخت می‌باشد که موجب تقویت حفظ مسئولیت پذیری در برابر طبیعت از سنین کودکی در بین دانش اموزان می‌شود. 

به گفته وی، در این راستا دانش آموزان مدارس شهرستان بصورت دوره‌ای و تیمی با برنامه ریزی که از طرف کادر آموزشی مدارس صورت می‌گیرد از درختان کاشته شده در مدارس خود سرکشی و نگهداری می‌نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران کشوری پیشرفته و فناور است/ برای صدور خدمات فنی و مهندسی به سریلانکا آماده‌ایم
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فناور است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • نحوه کشت و پرورش درخت موز با کمک میوه موز و نوشابه کوکاکولا (فیلم)
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد