Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛   فتحعلی بیگلو مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در این جلسه طی سخنانی به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت و ضرورت وجود ارتباطات پایدار در تمامی نقاط استان برای برگزاری مطلوب انتخابات اشاره نموده و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات جناب آقای حقیقی استاندار محترم زنجان در این خصوص، ضرورت دارد هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات موجود در حوزه ارتباطات  از جمله اتصال صدا و سیما مرکز زنجان به فیبر نوری به منظور پوشش خبری انتخابات ، اتصال ادارات شهرستانی ثبت احوال به فیبر نوری برای تسریع در انجام فرآیند احراز هویت رأی دهندگان جهت برگزاری انتخابات به صورت آنلاین به ویژه در مناطق روستایی فاقد پوشش آنتن دهی موبایل  اقدام گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، اداره کل ثبت احوال و ادارات شهرستانی آن را یکی از محور های برگزاری انتخابات دانست و افزایش سرعت ارتباطی و اتصال ادارات شهرستانی ثبت احوال استان به شبکه فیبر نوری در برگزاری هر چه بهتر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را موثر دانست و خواستار اهتمام ویژه شرکت مخابرات برای تحقق این مهم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  به اهمیت برقراری ارتباط فیبر نوری مابین استانداری و صدا و سیمای مرکز زنجان برای پوشش خبری هرچه بهتر انتخابات، جلسات برگزار شده به ریاست جناب آقای حقیقی به عنوان مقام عالی دولت در استان و همچنین اطلاع رسانی به موقع وقایع مهم استان همچون: مدیریت بحران، اطلاعیه های مهم و ...  تاکید نمود و افزود: افزایش رضایتمندی هم استانی های عزیز از عملکرد مسئولین استانی در گرو اطلاع رسانی موثر و به موقع بوده و شرکت مخابرات منطقه زنجان می بایست در راستای  برقراری ارتباط مذکور نهایت همکاری را داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیبر نوری مشکلات ارتباطات ششمین جلسه اطلاعات ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد امروز سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد.

سُرنا نمادی از فرهنگ و هنر غنی مردمان دیار لرستان است و این جشنواره با هدف توجه هر چه بیشتر به موسیقی محلی استان برگزار شد.

دوسالانه سرنانوازی از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی است که امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • امسال تمام شهر‌های استان قم به فیبر نوری متصل می‌شوند
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری