Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۲ ملی‌پوش اسکیت ایران در رقابت‌های جهانی اهداف پروازی از رسیدن به فینال بازماندند. تاریخ انتشار: 19:30 - 31 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۵۶۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی٬ ۲ ملی‌پوش کشورمان در رشته اسکیت متشکل از علی دوستی و امیرمحمد دادگر در رقابتی سخت و فشرده با حریفان جهانی خود از راهیابی به فینال بازماندند و در نهایت با مجموع امتیاز ۱۰۸ و ۱۰۰ به کار خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های تیراندازی به اهداف پروازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ۲۲ تا ۳۱ مرداد با حضور ۴۰۷ ورزشکار از ۶۶ کشور جهان در شهر لاتی فنلاند برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی اهداف پروازی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها

بیانکونری با کنارزدن لاتزیو، جواز حضور در فینال کوپا ایتالیا را کسب کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، یوونتوس با غلبه بر لاتزیو برای بیست و دومین بار راهی فینال کوپا ایتالیا شد. هیچ تیم دیگری در تاریخ فوتبال ایتالیا نتوانسته به اندازه بانوی پیر، حضور در فینال جام حذفی را تجربه کند. آاس رم با ۱۶ صعود، دومین تیم این فهرست به حساب می‌آید.

گفتنی است یوونتوس تاکنون ۱۴ مرتبه قهرمان کوپا ایتالیا شده و پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها نیز به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم