Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم زاده تقی رئیس هیئت ورزش های دانش آموزی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: سی و ششمین دوره مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در دو بخش دختران و پسران به میزبانی شهر کرد برگزار شد.

او با اعلام اینکه در پایان این رقابت ها، تیم ژیمناستیک متوسطه دوره‌ی اول دختران ناحیه دو کرمان، ۶ مدال رنگارنگ از این مسابقات کسب کرد، افزود: بدین ترتیب فاطمه السادات تهامی دو مدال طلا در ماده‌های خرک و چوب و مدال برنز در زمین را از آن خود کرد، هلیا ملکی نیز در زمین بر سکوی نخست ایستاد و درسا نامجو هم در ماده خرک به مقام نخست دست یافت و در زمین سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاده تقی با اشاره به اینکه تیم پسران ناحیه دو کرمان نیز با کسب دو نشان نقره و یک نشان برنز در این رقابت‌ها خوش درخشید، تصریح کرد: بر این اساس، دانیال سلطانی در پارالل و حرکات زمینی دو مدال نقره و علی شیخ شعاعی در وسیله خرک حلقه یک مدال برنز کسب کرد.

او ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم‌های دختران و پسران ناحیه دو کرمان، برای این ورزشکاران افتخار آفرین آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون کرد.

انتهای پیام/ب

درخشش ژیمناست‌های کرمانی در رقابت‌های دانش آموزان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

رضا رضایی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: از ۳۱ اردیبهشت تا ۲۶ خرداد آزمون‎‌های پایه دهم و یازدهم و از ۳۰ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد آزمون‌های پایه دوازدهم برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل حساسیت حوزه‌های امتحانات نهایی، تجهیزات خریداری و در بسیاری از حوزه‌ها نصب و تجهیزات مابقی تا زمان آغاز امتحانات تامین خواهد شد.

رضایی بیان کرد: ۲۵۴ حوزه اجرایی امتحانات نهایی و ۳۰ حوزه تصحیح در استان کرمان داریم که برای حوزه‌های امتحانی جنوب استان نیاز به تجهیزات سرمایشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از فردا نوبت اول کنکور در استان برگزار می‌شود، گفت: بخشی از کار به عهده وزارت علوم و بخشی به عهده وزارت آموزش و پرورش است.

وی افزود: امسال تعداد ۱۲۳ حوزه برگزاری کنکور در استان کرمان و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر داوطلب داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری