Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@04:37:40 GMT

اتفاقی که برای اولین بار در استقلال افتاد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۲۴۷

اتفاقی که برای اولین بار در استقلال افتاد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی وارد نوزدهمین دوره از رقابتهای لیگ برتر شد که پس از رولند کخ و وینفرد شفر آلمانی، برای سومین بار از یک سرمربی خارجی در این مسابقات استفاده می‌کند.

در حالی که پیش از ورود استراماچونی به تهران و حتی پس از حضور وی بارها عنوان شد یک دستیار ایرانی به کادر فنی اضافه می‌شود، اما عملا این اتفاق نیفتاد تا برای اولین بار در تاریخ آبی‌ها یک سرمربی خارجی بدون دستیار ایرانی وارد لیگ برتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها ایرانی حاضر در کادر استراماچونی، یک مربی دروازه‌بانی به اسم بهزاد غلامپور است و به جز وی، سایر اعضای کادر فنی خارجی هستند و با انتخاب خود استراماچونی به تهران آمدند.

پیش از این از نفراتی مثل رحمان رضایی، پیروز قربانی و سهراب بختیاری زاده به عنوان دستیاران ایرانی استراماچونی نام برده شد و حتی پیروز قربانی به دعوت باشگاه استقلال در مراسم معارفه وی شرکت کرد و به صورت غیر رسمی معرفی شد. اما قربانی خیلی زود و تنها پس از گذشت یک روز از این کار انصراف داد و پس از آن هرگز هیچ مربی ایرانی برای اضافه شدن به کادر فنی آبیها مد نظر قرار نگرفت.

عمر دانسی، سباستین لتو و مارکو کاسر سه دستیار غیر ایرانی استراماچونی در استقلال هستند که کادر فنی آبی پوشان را برای لیگ نوزدهم تشکیل می دهند. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر باشگاه استقلال معارفه مد استقلال فوتبال لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام سعید تابش‌نیا؛ سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، نشست این کمیته برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال آقایان ایران برگزار شد. چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و کارنامه مربیان خارجی از کشور‌های صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در نشست بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • اولین قربانی بلندپایه اسرائیلی پس از حمله ۷ اکتبر حماس
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع