Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@10:16:32 GMT

اظهارات استراماچونی پیش از دیدار با ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۴۲۷۲

اظهارات استراماچونی پیش از دیدار با ماشین‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال 2 ماه بعد از حضور در تهران مجددا برابر خبرنگاران در شهر تبریز نشست تا در جلسه پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه قبل از دیدار با ماشین سازی شرکت کند. او درباره دیدار با ماشین سازی گفت: بازی با ماشین سازی در خارج از خانه برای ما آسان نیست و این تیم نسبت به دیدار دوستانه تغییراتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها نسبت به فصل گذشته بهترین دفاع وسط خود را به تیم پرسپولیس دادند و تعدادی از بازیکنان آنها به تراکتورسازی و دیگر تیم ها رفتند. آنها امسال ترکیب ثابت در خط میانی خواهند داشت و وینگرهای بهتری دارند. یک دروازه بان خیلی خوب جذب کردند. ما به آنها احترام می گذاریم اما برای برد اینجا حضور داریم.

وی ادامه داد: همچنین می دانم که تراکتورسازی از بهترین تیم های فوتبال ایران است و در تبریز حضور دارد و مالک ماشین سازی نیز مالک تراکتورسازی است. می دانم که تراکتورسازی برای امسال انگیزه های زیادی دارد و تبریز یکی از مهم ترین شهرهای فوتبال ایران است.

سرمربی استقلال درباره عملکرد این تیم در پیش فصل اضافه کرد: در پیش فصل به سختی کار و تلاش کردیم. می دانم که برای بازیکنان جدید این روش کار جدید خواهد بود. همچنین ما تغییر روش داشتیم که برای آشنایی بازیکنان با آن نیاز به زمان داریم. تمام بازیکنان توانایی خود را در تمرینات نشان دادند. اگرچه تیم ما در خط حمله کامل نیست اما شرایط خوبی داریم. ما یک پیش فصل بسیار خوب داشتیم و به تمام بازیکنان گفتم که بازی های دوستانه را باید فراموش کنند زیرا لیگ یک موضوع متفاوت است. به آنها گفتم تنها باید به بازی فردا فکر کنند. می دانم که بازی سختی داریم و برای گرفتن 3 امتیاز باید بسیار خوب بازی کنیم.

سرمربی جدید استقلال با اشاره به اهمیت نظم در تیم او، تصریح کرد: به تمام مربیانی که قبل از من کار کردند، احترام می گذارم. از ابتدای فصل تلاش کردیم تا در کنار همکاران خود بهترین عملکرد را برای استقلال داشته باشیم. خیلی سخت است که بخواهیم روش جدیدی را در تیم اجرا کنیم. از ایتالیا آمدیم و روش ما کاملا متفاوت است. این برای من مهم است که بازیکنان از روز اول متوجه شدند موضوع مهم نظم است. به بازیکنان گفتم که هر چه در تمرینات کیفیت بهتری داشته باشند در این مسابقه عملکرد بهتری خواهند داشت. قبول ندارم که یک تیم می تواند در تمرین بهترین عملکرد را داشته باشد و در مسابقه نیز این عملکرد را تکرار کند. تیم جوانی داریم و لازم داریم بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند.

استراماچونی در پاسخ به این سوال که چه زمانی استقلال به تیم مورد نظر او تبدیل می شود، عنوان کرد: گفتن این موضوع ساده نیست ولی وقتی می خواهید روش تیم را عوض کنید و فوتبال مینیاتوری بازی کنید، نیاز به زمان دارید. وقتی استقلال به من پیشنهاد کار داد، از من خواست تا دانش و مهارت خود را به اینجا بیاورم و نشان دهم چه توانایی هایی دارم.

وی در پایان صحبت های خود گفت: ما چند چالش در پیش داریم؛ لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا. تیم ما هنوز کامل نیست و در حمله به بازیکن جدید نیاز داریم. اگر به لیست سال گذشته تیم دقت کنید، 4 بازیکن در خط حمله تغییر کردند؛ منشا، ایسما، پاتوسی و ما در این قسمت تنها دیاباته را به عنوان بازیکن جدید در اختیار داریم.

او در پایان درباره این موضوع که چه زمانی استقلال به ترکیب اصلی خود می رسد، گفت: ما امسال سه تورنمنت مهم را پیش رو داریم؛ لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان از چالش‌های ماست. تیم ما هنوز کامل نیست و در خط حمله نیاز به بازیکن جدید داریم. اگر به لیست سال گذشته نگاه کنیم 4 بازیکن در خط حمله تغییر کرده و رفته‌اند. منشا، پاتوسی، ایسما و روح الله باقری به دلایل مختلف رفته‌اند. ما نیاز به جذب بازیکن جدید داریم.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان (سه شنبه ۷ فروردین) در ورزشگاه کوپه داغ عشق آباد برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی، پس از بازگشت کاروان ایران از ترکمنستان در مورد این بازی اظهار داشت: مسلما می‌دانید که شرایط بازی در ترکمنستان سخت است. آنجا زمین چمن وجود ندارد و فقط زمین مصنوعی است. بازی خوبی هم بود و همین که توانستیم ببریم، خوب بود.

وی در ادامه درباره شرایط زمین و ریسک مصدومیت بازیکنان گفت: ۱۰۰ درصد احتمال مصدومیت را بالا می‌برد. مطمئنا اگر تکلی چیزی اتفاق می‌افتاد کل بدن زخم می‌شد. دست و پای خیلی از بازیکنان هم خونی شده که به‌خاطر کیفیت پایین چمن مصنوعی بود. اما در مجموع خوشحالم این دو بازی را بردیم و امیدوارم تیم ملی همین روند را به خوبی طی کند.

رضاییان در پایان در واکنش به اولین بازی ملی محمد قربانی نیز عنوان کرد: تبریک می‌گویم به او و امیدوارم همه جوان‌ها اینطور تلاش کنند و زحمت بکشند. آینده برای آنهاست.

کد خبر 6063475

دیگر خبرها

  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • رامین رضاییان: آینده برای بازیکنان جوانی است که تلاش می‌کنند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال