Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نبی الله خون میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در شهرکرد گفت: از مجموع ۱۷۳ هزار تن ماهی سردابی کشور، بیش از ۱۳ درصد آن معادل ۲۳ هزار تن در چهارمحا ل و بختیاری تولید می‌شود.

او افزود: هم اکنون پنج درصد آبزی پروری کشور در استان غیر ساحلی چهارمحال و بختیاری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خون میرزایی با اشاره به ظرفیت ۴۰ هزار تنی پرورش ماهی قفسی در دریاچه پشت سد کارون چهار افزود: هم اکنون تنها هزار و ۲۰۰ تن ماهی در قفس پشت کارون ۴ پرورش داده می‌شود.

او اضافه کرد: افزایش تولید در این بخش با مساعدت وزارت نیرو در صدور مجوز‌های بهره برداری بیشتر از دریاچه‌های پشت سد‌ها امکان پذیر است.

انتهای پیام/ز

پنج درصد آبزی پروری کشور در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر گمرک استان گفت: بیش از ۳۵۰ هزار تن انواع کالا پارسال با ارش دلاری ۱۷۴ میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.
عبداللهی با اشاره به افزایش ۹۳ دلاری کالا‌های صادر شده افزود: اوره، میله‌های فولادی، خوراک آبزیان، لوازم خانگی و مغز بادام از جمله کالا‌های صادر شده است.
به گفته وی، این کالا‌ها به کشور‌هایی از جمله ترکیه، عراق، هند، ارمنستان، ایتالیا، امارات متحده، گرجستان، روسیه صادر شده است.

دیگر خبرها

  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • چهارمحال و بختیاری همچنان دومین استان خشک کشور
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری
  • ممنوعیت صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌رود
  • ذخایر خونی چهارمحال و بختیاری مطلوب است